Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów

Marek Wądołowski

Tesco Polska, dyrektor departamentu innowacji i marki własnej

Marek Wądołowski - dyrektor departamentu innowacji i marki własnej, Tesco Polska - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram

Marek Wądołowski dołączył do Tesco w 1996 roku jako pracownik działu zaopatrzenia świeżej żywności. W 2001 roku awansował na stanowisko kierownika planowania asortymentu oraz był odpowiedzialny za optymalizację wykorzystania miejsca w sklepach. Niedługo potem przeszedł na stanowisko kierownika ds. możliwości handlowych w Europie Środkowej.

W maju 2004 roku został wyznaczony na stanowisko dyrektora handlowego działu tekstyliów, na którym zarządzał działem ubrań w Tesco Polska, a następnie w wyniku przekształceń, które miały miejsce w 2006 roku przeszedł na stanowisko dyrektora ds. marketingu oraz połączonego działu tekstyliów w Pradze.

Po roku pracy na tym stanowisku wrócił do Tesco Polska jako dyrektor biura wsparcia sprzedaży. W ciągu następnych ośmiu lat pracował jako dyrektor handlowy w wielu działach w Polsce m.in. świeżej żywności. W sierpniu 2015 roku został dyrektorem handlowym ds. piwa, wina, wyrobów spirytusowych oraz napojów bezalkoholowych na Europę Środkową.




Współpracownicy

WIADOMOŚCI: Marek Wądołowski RSS


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane