PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Carrefour otwiera w Warszawie sklep samoobsługowy w formacie convenience

Autor: dlahandlu.pl 2 grudnia 2019 17:39

Carrefour otwiera w Warszawie sklep samoobsługowy w formacie convenience Fot. materiały prasowe

Sieć Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w formacie samoobsługowym. Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18 i oferuje 24 h i 7 dni w tygodniu 170 referencji, w tym produkty świeże. Nowy format adresowany jest do mieszkańców Białołęki poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych.

W związku z rosnącą popularnością modelu sprzedaży vendingowej, sieć uruchomiła całodobowy sklep z ofertą spożywczą, zbudowaną na podstawie preferencji zakupowych klientów convenience. Wśród dostępnych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło; produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby; towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy; dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt, a także produkty ekologiczne jak roślinne mleko, komosa ryżowa czy hummus.

Maszyny vendingowe są dopasowane do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. Specjalna promocja obejmuje zestawy typu chipsy i cola. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat z kawą, a przed sklepem czekają specjalnie oznakowane miejsca parkingowe.

W przypadku problemów z płatnością lub odbiorem produktów można skorzystać z całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast będzie monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu Carrefour Market.

– Od kilku lat intensywnie wdrażamy naszą strategię omnikanałową, by zapewnić klientom możliwość dokonywania zakupów w preferowany sposób oraz doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. Sklep Carrefour Express samoobsługowy jest trzecim nowym formatem uruchomionym w tym roku w Polsce, po Carrefour BIO oraz Supeco. Przykładem innych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania współczesnego handlu, jest rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Nowy format Carrefour Express wpisuje się w nurt popularności sklepów samoobsługowych w Polsce, a jego przewagą nad rozwiązaniami autonomicznymi jest zdecydowane niższy koszt wdrożenia. Po testach obecnego rozwiązania, które potrwają kilka miesięcy, istnieje szansa na upowszechnienie tego formatu, np. w osiedlach mieszkaniowych, miejscach turystycznych oraz w wersji mobilnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • amman 2019-12-02 19:22:52

    to nie jest sklep... tą są po prostu maszyny vendingote pod dachem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7727
Ilość aktualnych ofert: 496784

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.