Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 09:11

Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola fot. Trilux

Piotr i Paweł od 2013 roku zwiększył liczbę placówek o 40 proc. Jedna z ostatnich realizacji Piotra i Pawła to market w centrum handlowym Gondola w Legionowie, która uosabia cel założycieli - "stworzenie sklepu, w którym sami chcieliby robić zakupy".

Posadzkę skomponowano z szarych płytek oraz kafli odpowiadających barwą i fakturą ciemnemu drewnu. Ciemne tło kojarzy się bowiem z towarami segmentu premium i umożliwia efektywne zbudowanie kontrastu i wyróżnienie artykułów dzięki ich bezpośredniemu oświetleniu. – Oświetlenie ogólne stanowią zawieszone na szynach w centralnej części alejek podwójnie asymetryczne oprawy LED. Dzięki swojej konstrukcji rzucają światło na regały, w mniejszym zaś stopniu na posadzkę znajdującą się pomiędzy nimi - bezpośrednio pod lampą – mówi Filip Gabryelczyk, koordynujący wdrożenie ze strony dostawcy oświetlenia. – Na poprzecznych alejkach zainstalowano dodatkowo kierunkowe diodowe reflektory akcentujące. Ich zadaniem jest eksponowanie artykułów umieszczonych na skrajnych półkach – dodaje menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska. Modele tej linii zostały zastosowane także w dziale z warzywami i owocami. W tym przypadku wyposażono je w moduły o bardzo wysokim stopniu oddawania barw Ra=95, dające światło sprzyjające uwydatnieniu świeżości produktu oraz soczystych kolorów jabłek, cytrusów i jarzyn.
Na tym tle szczególnie wyróżniają się dwie sekcje – alkohole oraz mięso i wędliny. Na stoisku z winem, szampanami i mocniejszymi trunkami obniżono strop, podwieszając lustrzaną kratownicę. Wbudowano w nią reflektory akcentujące, skierowane na kluczowe miejsca regałów. Obszar wyodrębniono dodatkowo dzięki posadzce o fakturze drewna. W efekcie powstała kameralna, ale i wizualnie interesująca, przyciągająca wzrok klientów strefa. Na tle całości wystroju odznacza się także dział świeżego mięsa, ryb i serów. W tym przypadku przestrzeń ograniczono, zabudowując ją od pewnej wysokości ścianą, na której zawieszono widoczny z daleka opis stoisk. Znajdujący się za nią strop wyłożono białymi kasetonami. Wpuszczono w nie moduły oświetlenia ogólnego oraz kierunkowe reflektory skierowane na lady chłodnicze. W sekcji z mięsem wykorzystano czerwonawe, a w dziale rybnym – zimne różowawe światło. Sery oświetlono natomiast ciepłym odcieniem bieli. W każdym przypadku zastosowane układy optyczne pozwalają uwydatnić najbardziej pożądane cechy produktów, pozytywnie wpływając na ich postrzeganie przez klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane