PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 09:11

Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola fot. Trilux

Piotr i Paweł od 2013 roku zwiększył liczbę placówek o 40 proc. Jedna z ostatnich realizacji Piotra i Pawła to market w centrum handlowym Gondola w Legionowie, która uosabia cel założycieli - "stworzenie sklepu, w którym sami chcieliby robić zakupy".

Posadzkę skomponowano z szarych płytek oraz kafli odpowiadających barwą i fakturą ciemnemu drewnu. Ciemne tło kojarzy się bowiem z towarami segmentu premium i umożliwia efektywne zbudowanie kontrastu i wyróżnienie artykułów dzięki ich bezpośredniemu oświetleniu. – Oświetlenie ogólne stanowią zawieszone na szynach w centralnej części alejek podwójnie asymetryczne oprawy LED. Dzięki swojej konstrukcji rzucają światło na regały, w mniejszym zaś stopniu na posadzkę znajdującą się pomiędzy nimi - bezpośrednio pod lampą – mówi Filip Gabryelczyk, koordynujący wdrożenie ze strony dostawcy oświetlenia. – Na poprzecznych alejkach zainstalowano dodatkowo kierunkowe diodowe reflektory akcentujące. Ich zadaniem jest eksponowanie artykułów umieszczonych na skrajnych półkach – dodaje menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska. Modele tej linii zostały zastosowane także w dziale z warzywami i owocami. W tym przypadku wyposażono je w moduły o bardzo wysokim stopniu oddawania barw Ra=95, dające światło sprzyjające uwydatnieniu świeżości produktu oraz soczystych kolorów jabłek, cytrusów i jarzyn.
Na tym tle szczególnie wyróżniają się dwie sekcje – alkohole oraz mięso i wędliny. Na stoisku z winem, szampanami i mocniejszymi trunkami obniżono strop, podwieszając lustrzaną kratownicę. Wbudowano w nią reflektory akcentujące, skierowane na kluczowe miejsca regałów. Obszar wyodrębniono dodatkowo dzięki posadzce o fakturze drewna. W efekcie powstała kameralna, ale i wizualnie interesująca, przyciągająca wzrok klientów strefa. Na tle całości wystroju odznacza się także dział świeżego mięsa, ryb i serów. W tym przypadku przestrzeń ograniczono, zabudowując ją od pewnej wysokości ścianą, na której zawieszono widoczny z daleka opis stoisk. Znajdujący się za nią strop wyłożono białymi kasetonami. Wpuszczono w nie moduły oświetlenia ogólnego oraz kierunkowe reflektory skierowane na lady chłodnicze. W sekcji z mięsem wykorzystano czerwonawe, a w dziale rybnym – zimne różowawe światło. Sery oświetlono natomiast ciepłym odcieniem bieli. W każdym przypadku zastosowane układy optyczne pozwalają uwydatnić najbardziej pożądane cechy produktów, pozytywnie wpływając na ich postrzeganie przez klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane