Jak zmienił się gastronomiczny koncept Carrefoura (galeria zdjęć)

Autor: www.dlahandlu.pl 21 lutego 2017 15:10

Jak zmienił się gastronomiczny koncept Carrefoura (galeria zdjęć) Wyspa Smacznie w Galerii Mokotów; fot. dlahandlu.pl

W 2015 roku w trzech swoich sklepach Carrefour zaczął testować nowy koncept "Smacznie". Pierwsze wyspy ruszyły w Warszawie (Carrefour Wileńska, Carrefour Reduta) oraz w Krakowie (Carrefour Czyżyny). Jakiś czas temu podobna wyspa została otwarta w warszawskiej Galerii Mokotów. Nowa placówka znacznie różni się od pierwszych wysp.

W mokotowskim koncepcie Carrefour oferuje m.in. lody, śniadania (musli), kanapki, tortille, napoje zimne i gorące oraz wyroby cukiernicze. Wyspa wyróżnia się dużym szyldem i "kawiarnianym wystrojem".

Strefa Smacznie mieści się tuż przed wejściem do sklepu i oferuje klientom możliwość zakupu najpotrzebniejszych produktów, w tym jedzenia na wynos, bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży.

Przy wyspie ustawiono stołki barowe dla konsumentów, czego brakowało w pierwszych wyspach.

Obejrzyj galerię zdjęć i zobacz jak zmienił się koncept od 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane