Netto otworzyło kolejne sklepy w koncepcie 3.0 (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2018 13:15

Netto otworzyło kolejne sklepy w koncepcie 3.0 (galeria) Fot. materiały prasowe

Szczecin i Goleniów to kolejne miejscowości po gdańskiej Galerii Madison, w których zostały otwarte sklepy sieci Netto w nowej odsłonie. - Placówki przeszły całkowity remodelling zgodnie z założeniami konceptu 3.0 i zyskały zupełnie nową jakość jeżeli chodzi o dyskonty - podała sieć.

Sklepy Netto w koncepcie 3.0 już funkcjonują w Szczecinie przy ul. Kadłubka 39 oraz w Goleniowie przy ul. Jagiełły 16.

Netto w najnowszej odsłonie to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki. Koncept 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: poszerzona i wyeksponowana oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, produkty To Go ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów. 

Czytaj także: Netto otworzyło w Gdańsku sklep w koncepcie 3.0 (galeria)

Netto Polska to sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Reef 2018-12-03 16:18:15

    Fajne sklepy niestety w centralnej Polsce jest ich bardzo malo.

    Moze Netto zauwazyloby np. Zgierz, w ktorym wybor sklepow dyskontowych jest prawie zerowy.

  • Takioto 2018-12-01 08:24:22

    Czy wizytówką konceptu 3.0 jest mniejsza liczba oznaczeń cenowych niż produktów? Tak wynika ze zdjęcia głównego. Pytanie brzmi: który produkt jest "bezcenny"? Gratulacje dla osoby, która wybrała zdjęcie. Koncept wygląda jak biedronka 2.0. Tam przynajmniej nikt nie ukrywa, że ułożenie (to chyba zbyt pozytywnie dobrane słowo) wygląda jakby ktoś tirem wjechał do przestrzeni sklepowej i wysypal towar jak piasek z wywrotki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,49

  • Śr

    1,78

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6261

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.