Shell z nowym konceptem bistro i szerszą ofertą Costa Express

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2019 11:50

Shell z nowym konceptem bistro i szerszą ofertą Costa Express fot. Shell

Costa Coffee rozwija koncept Costa Express, wprowadzając na kluczowe stacje Shell kawomaty o nazwie MARK 4. Natomiast Shell rozwija nowy format gastronomiczny deli by Shell, którego inauguracja miała miejsce w maju 2018 r.

W 2018 roku sieć Shell testowała projekt bistro (format Quick Service Restaurant) w punktach obsługi podróżnych przy autostardach. Takie punkty proponują ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek. Nowością są też udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, zapiekanki i sałatki przygotowywane na miejscu z indywidualnie dobranych składników. 

W 2018 roku Shell otworzył 7 takich punktów restauracyjnych. Zmiany w ofercie gastronomicznej są częścią trwającego od 2015 roku programu modernizacji, który zakłada m.in. rozbudowanie części kawiarniano-gastronomicznych stacji, remont podjazdów czy łazienek. W 2018 roku Shell gruntownie wyremontował 94 punkty, dzięki czemu 149 stacji Shell jest dostosowanych do nowego formatu. Są to elementy strategii, które pozwolą by do 2025 roku połowa przychodów pochodziła ze sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych, a także na lepsze dostosowanie stacji do zmieniających się potrzeb klientów.

Kawomaty Costa Express, instalowane m.in. na stacjach Shell, wyposażone są w system spieniania mleka Best Foam, dzięki któremu można serwować kawy, takie jak Flat White czy Corto. Poza kawą i czekoladą nowe maszyny przygotują również herbatę (dostępną także z mlekiem) oraz zimne napoje mleczne. Kawomaty Costa Express wyposażone są w ekrany HD 21”, które pozwalają na szybkie zamówienie napoju. - Obecnie zarządzamy ok. 350 kawomatami Costa Express, z których 250 funkcjonuje na stacjach Shell. Widząc ogromny potencjał i dynamiczny rozwój naszej współpracy, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową Costa Express i wprowadzić innowacyjne rozwiązania – mówi o współpracy Tomasz Gruszczyński, Costa Express Development Director w Costa Coffee Polska.

- Wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych – to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Polska była jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się nowy brand deli by Shell, który zastapił wcześniejsze logo deli2go. Stacje Shell działają w trzech formatach: on the move, meeting point oraz standard. Pierwszy z wymienionych jest dedykowany klientom przemierzającym dłuższe dystanse i chcącym zrobić przerwę na odpoczynek. Te stacje dysponują najszerszą ofertą gastronomiczną. Na miejskich stacjach w formacie meeting point Shell koncentruje się na ofercie kawowej i gastronomicznej. Można na nich zjeść lunch i kupić kanapkę na drugie śniadanie. Format standard jest również wdrażany w miastach, na których klient może szybko zatankować, kupić napój, przekąskę czy kawę na wynos, czyli zrealizować proste i szybkie potrzeby zakupowe.

Obecnie w Polsce Shell posiada 421 stacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6871
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.