PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

"Życie premium" - idea ekskluzywnych delikatesów REWE w praktyce

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2017 12:55

"Życie premium" - idea ekskluzywnych delikatesów REWE w praktyce fot. Lada z mięsem

Delikatesy REWE łączące spożywczą ofertę segmentu premium z gastronomią znajdują się w Fünf Höfe, ekskluzywnym obiekcie biurowo-biznesowo-mieszkalnym położony w centrum Monachium. Galerię handlową tworzy 60 restauracji, barów i sklepów. Idea przewodnia delikatesów to "życie premium". Jak placówce udało się przełożyć tę ideę na konkretne działania?

 – Ekskluzywne wyposażenie, atrakcyjna ekspozycja produktów, delikatesy, szeroki asortyment artykułów regionalnych oraz duże strefy convenience oraz gastronomiczne – tymi narzędziami posługujemy się wcielając w życie ideę "Życie premium"– mówi Husein Dugonjic, menadżer sklepu. – Na poziomie asortymentu koncepcja jest realizowana przez dużą różnorodność i dostępność artykułów segmentu premium. Na półkach i w ladach chłodniczych znaleźć można najmodniejsze obecnie składniki, ekskluzywne wyroby kuchni włoskiej, świeże ryby, regionalne wędliny, sery i przekąski. Dopełnieniem jest wysokiej jakości mięso, kawior, ostrygi, makaroniki i własne wypieki. W parze z klasą towarów idzie ich oprawa. Wykonanym na zamówienie meblom i granitowej ladzie towarzyszy przemyślany system oświetlenia. – W delikatesach REWE dążono do optymalnego połączenia oświetlenia ogólnego i akcentującego – mówi Filip Gabryelczyk, menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska . – Do oświetlenia wysp z produktami wykorzystano kierunkowe reflektory, pozwalające dostosować rozkład światła do zmiennego asortymentu produktów konfekcjonowanych. Żywność świeżą doświetlono przy użyciu wbudowanych w sufit opraw z regulowanym ustawieniem głowicy i specjalistycznymi modułami oświetleniowymi, podkreślającymi wizualne walory mięsa, ryb i serów. Pomiędzy regularnymi alejkami zastosowano natomiast rozwiązania gwarantujące jednorodne oświetlenie o dużym natężeniu - wymienia przedstawiciel grupy TRILUX, której oprawy wykorzystano w sklepie. By jeszcze bardziej uwypuklić odmienność REWE od standardowego marketu, zapewniono klientom szereg usług dodatkowych. Produkty można zdeponować w zamykanych szafkolodówkach, a telefon – naładować w przeznaczonej do tego stacji. Dodatkowo, przed rozpoczęciem zakupów istnieje możliwość dezynfekcji wybranego wózka. Wszystko, by stworzyć konsumentom komfortowe warunki, dzięki którym będą chętnie wracać.

REWE Markt to sieć ponad 3 000 sklepów działających pod marką REWE. W skali roku łączne obroty przedsiębiorstwa sięgają 17,7 mld euro. 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jendrul 2017-07-27 15:34:31

    Jak komuś nie pasuje, to może robić zakupy w polskich marketach. Jak każdy zacznie kupować od polskich przedsiębiorców, to handel zagraniczny się wyniesie.



    Łatwo narzekać na handel z Niemiec i robić zakupy w Lidlu.



    Jest Stokrotka, Polomarket, Piotr i Paweł, Mila.

  • Niemiecki SYF 2017-06-22 21:53:00

    Niemcy robią z Polskim Handlem co chcą DRAMAT już pomału następny najazd się szykuje.Będziemy kiedyś jebać u nich za michę ryżu.

  • etno 2017-06-19 18:17:49

    Rewe w polsce spoko zamiast polomarketu i stokrotki bo to syf

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,65

  • Śr

    6,29

  • Min

    2,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6268

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.