68 proc. transakcji na Orlen Drive udaje się zrealizować w czasie poniżej 210 sekund

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2019 11:52

68 proc. transakcji na Orlen Drive udaje się zrealizować w czasie poniżej 210 sekund fot. materiały prasowe PKN Orlen

- Konsekwentnie rozwijamy segment detaliczny, nie tylko poszerzając ofertę na stacjach paliw, ale również wdrażając innowacyjne rozwiązania. Najlepszym przykładem jest format drive through w Michałowicach. Odbieramy pozytywne sygnały od naszych zmotoryzowanych klientów. Doceniają oni przede wszystkim szybkość obsługi oraz jakość oferowanych produktów – powiedział Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

ORLEN DRIVE, pierwsza stacja w formacie drive through w Polsce została uruchomiona w październiku 2018 r. Można tam zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta. To doskonały przykład otwartego podejścia do biznesu detalicznego. PKN ORLEN poprzez ten projekt dąży do rozwoju QSR (Quick Service Restaurants) na stacjach paliw i transformacji w kierunku punktów kompleksowej obsługi klientów. Wdrożone rozwiązania sprawiają, że aż 68 proc. transakcji udaje się zrealizować w czasie nie przekraczającym 210 sekund.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,65

  • Min

    3,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6992
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.