Action: Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki i potencjał rozwojowy

Property News 25 stycznia 2018 10:29

Action: Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki i potencjał rozwojowy Fot. materiały prasowe

W Niemczech sieć Action debiutowała kilkoma sklepami, dziś ma ich 220. - Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce – mówi portalowi PropertyNews Maria Langhammer, International Communication Specialist Action. Sieć jesienią otworzyła nad Wisłą sześć sklepów i nie wyklucza kolejnych otwarć w najlepszych lokalizacjach min. parkach i centrach handlowych.

- Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki, wielkość i potencjał rozwojowy. Polska znajduje się również w niedalekiej odległości od Niemiec i Austrii, gdzie Action już doskonale prosperuje. Oznacza to, że istniejąca infrastruktura logistyczna Action może być z łatwością wykorzystana jako punkt wyjścia do dalszego rozwoju - mówi Maria Langhammer, international Communication Specialist Action.

Marka Action rozpoczęła ekspansję polskiego rynku od  galerii handlowej Park Leszno, kolejne sklepy  otworzyła w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu.

- Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zawsze zaczynamy od kilku sklepów, aby zobaczyć, jak klienci przyjmą naszą koncepcję. Następnie decydujemy o kolejnych krokach ekspansji. Tak zrobiliśmy na przykład w Niemczech czy Austrii. Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce i już niedługo będziemy mogli przedstawić dalsze plany rozwoju naszej sieci na tym rynku – mówi Maria Langhammer.

Czytaj także: Dyskontowy zawrót głowy – nowe sieci chcą podbić polski rynek

Dyskont oferuje przede wszystkim produkty nieżywnościowe. Pierwsze miesiące działalności w Polsce firma zalicza do udanych:

- Cieszymy się z wyników z pierwszych kilku miesięcy w Polsce oraz informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od naszych klientów i pracowników. Nasza koncepcja jest dobrze postrzegana przez Polaków, a wartości naszej firmy są zgodne z oczekiwaniami lokalnych pracowników –mówi Maria Langhammer.

Więcej czytaj w serwisie www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    16,09

  • Śr

    11,43

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.