PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Action: Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki i potencjał rozwojowy

Property News 25 stycznia 2018 10:29

Action: Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki i potencjał rozwojowy Fot. materiały prasowe

W Niemczech sieć Action debiutowała kilkoma sklepami, dziś ma ich 220. - Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce – mówi portalowi PropertyNews Maria Langhammer, International Communication Specialist Action. Sieć jesienią otworzyła nad Wisłą sześć sklepów i nie wyklucza kolejnych otwarć w najlepszych lokalizacjach min. parkach i centrach handlowych.

- Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki, wielkość i potencjał rozwojowy. Polska znajduje się również w niedalekiej odległości od Niemiec i Austrii, gdzie Action już doskonale prosperuje. Oznacza to, że istniejąca infrastruktura logistyczna Action może być z łatwością wykorzystana jako punkt wyjścia do dalszego rozwoju - mówi Maria Langhammer, international Communication Specialist Action.

Marka Action rozpoczęła ekspansję polskiego rynku od  galerii handlowej Park Leszno, kolejne sklepy  otworzyła w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu.

- Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zawsze zaczynamy od kilku sklepów, aby zobaczyć, jak klienci przyjmą naszą koncepcję. Następnie decydujemy o kolejnych krokach ekspansji. Tak zrobiliśmy na przykład w Niemczech czy Austrii. Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce i już niedługo będziemy mogli przedstawić dalsze plany rozwoju naszej sieci na tym rynku – mówi Maria Langhammer.

Czytaj także: Dyskontowy zawrót głowy – nowe sieci chcą podbić polski rynek

Dyskont oferuje przede wszystkim produkty nieżywnościowe. Pierwsze miesiące działalności w Polsce firma zalicza do udanych:

- Cieszymy się z wyników z pierwszych kilku miesięcy w Polsce oraz informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od naszych klientów i pracowników. Nasza koncepcja jest dobrze postrzegana przez Polaków, a wartości naszej firmy są zgodne z oczekiwaniami lokalnych pracowników –mówi Maria Langhammer.

Więcej czytaj w serwisie www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    12,22

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane