PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC

Autor: dlahandlu.pl 20 kwietnia 2018 15:46

Analitycy Domu Maklerskiego Vestor zakładają, że przychody LPP liczone za lata 2017-2020 będą rosły średniorocznie o 12 proc., a w przypadku CCC – o 21 proc. Ich zdaniem, głównym czynnikiem ryzyka dla spółek w najbliższym czasie będą dalsze wzrosty kosztów wynagrodzeń oraz ograniczenie handlu w niedziele.

Dodatkowo czynnikiem wspierającym wzrost wyników spółek detalicznych będzie deprecjacja USDPLN w drugim półroczu 2017 r., umożliwiająca poprawę rok do roku marży brutto ze sprzedaży w 2018r.

Ze względu na wyższą od oczekiwań marżę brutto ze sprzedaży oraz kontrolowany wzrost kosztów ogólnych, zarządu i administracji, analitycy podwyższyli 12-miesięczną cenę docelową dla LPP z 6.962 zł do  9.000 zł za akcję ustalając rekomendację „Neutralnie”.

- Z kolei w przypadku CCC oczekujemy powrotu pozytywnych dynamik sprzedaży na mkw. oraz dynamicznego rozwoju sprzedaży internetowej w nadchodzących kwartałach. Podtrzymujemy rekomendację „Kupuj” obniżając cenę docelową z 322 zł za akcję do 310 zł za akcję – napisali analitycy.

Spodziewają się oni, że w 2018 roku LPP zwiększy powierzchnię handlową o 10 proc., a przychody ze sprzedaży internetowej wzrosną o 90 proc. W przyszłym roku w tych pozycjach wzrost ma wynieść odpowiednio 7 proc. i 25 proc.

Natomiast w przypadku CCC analitycy spodziewają się, że powierzchnia handlowa w grupie wzrośnie w 2018 r. o 18 proc., a w 2019 r. o 15 proc. Zakładają oni także rozwój sprzedaży e-commerce (zarówno poprzez Eobuwie, jak również własny sklep internetowy od 2019r.).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mB1000 2018-04-30 12:54:32

    Prognozy na najbliższe lata są dość obiecujące. Widać, że są to stabilne spółki z konkretnym planem rozwoju.

  • PK 2018-04-26 09:47:43

    A panowie to mają akcje czy co?

  • Szymonkk 2018-04-24 19:17:29

    Nadchodzą złote czasy dla naszych czołowych spółek z sektora odzieżowego i obuwniczego. LPP robi ostatnio świetną robotę i już rozpoznawalność Reserved w Europie myślę, że jest na całkiem niezłym poziomie. Kwestia kilku lat i w ich sklepy będą w całej Europie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.