Atrium Promenada zyskała 44 salony w najnowszych konceptach

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2018 14:40

Atrium Promenada zyskała 44 salony w najnowszych konceptach Fot. materiały prasowe

Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada został zakończony. Łącznie powstały 44 nowe salony na 13 200 mkw. powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food court. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty m.in. salon marki Thun, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland.

Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51 200 m2. Wyróżnia się unikatową na skalę europejską architekturą i nowoczesnym designem, który nawiązuje do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin - światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku.

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa restauracyjna z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała aż 44 nowe salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki Thun, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. W Alei Fontann pojawiły się także flagowe salony Grupy Inditex - światowego giganta w świecie mody - w nowej lokalizacji w centrum Alei Fontann został otwarty flagowy salon marki Zara w nowej odsłonie, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

Atrium Promenada zaprezentowała eleganckie i nowoczesne wnętrza Alei Fontann, która powstała w wyniku modernizacji pasażu głównego. Centralnym punktem Alei jest majestatyczna fontanna o średnicy 5 metrów, tworząca magiczny nastrój dzięki zsynchronizowanej grze świateł, wody i muzyki.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.