PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

CCC: Dzięki aplikacji mobilnej budujemy społeczność użytkowników i influencerów modowych

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2019 10:53

Aplikacja mobilna obuwniczej marki CCC po 8 miesiącach od jej uruchomienia zanotowała ponad milion użytkowników. Polska aplikacja znajduje się także na liście  TOP10 aplikacji zakupowych w sklepach Google Play i App Store. Blisko 30 proc. sprzedaży CCC w kanale e-commerce, działającym od czerwca 2019, generowane jest właśnie przez ten kanał mobilny. W 2020 roku planowane jest udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych.

Ponad połowa zakupów w aplikacji CCC generowana jest przez osoby z grupy wiekowej 18-34.

W komentarzach użytkownicy zwracają szczególną uwagę na przejrzystość interfejsu, intuicyjność obsługi oraz liczne ułatwienia procesu zakupu zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Aplikacja ułatwia zakupy online wykorzystując najnowsze funkcjonalności, m.in. proste wyszukiwanie, w tym także Visual Search - wyszukiwanie wizualne na podstawie zdjęcia (na razie dostępny na iOS), sprawdzanie dostępności produktów w sklepach stacjonarnych czy znalezienie najbliższego sklepu i zakupy online. Użytkownicy mają także dostęp do najnowszych ofert promocyjnych. Członkowie Klubu CCC odnajdą w aplikacji mobilną wersję swojej karty lojalnościowej, a osoby, które chcą dołączyć do Klubu mają tam możliwość rejestracji.

Aplikacja stale angażuje klientów w świat mody i najnowszych trendów. Użytkownicy poprzez prostą opcję "swipe" (podoba/nie podoba się) oceniają produkty, a także poznają najnowsze trendy modowe.

– Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników

i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline – sklepów stacjonarnych CCC. Mobilne narzędzie wspiera jeden ze strategicznych celów Grupy CCC - dotarcie do nowych grup klientów i omnichannelowy rozwój sprzedaży. Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności .in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników. Chcemy wyznaczać trendy na rynku e-commerce – mówi Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7727
Ilość aktualnych ofert: 496784

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.