CCC i Gino Rossi ze spadkiem sprzedaży za pierwszy kwartał

Autor: dlahandlu.pl/PAP Biznes 8 kwietnia 2018 13:58

Wyniki notowanych na giełdzie spółek odzieżowych po trzech miesiącach 2018 roku kształtują się bardzo różnie: od ponad 19-procentowych spadków po wzrosty o 18 proc. W pierwszym kwartale najlepiej wypadła marka Wittchen, a najgorzej Gino Rossi.

Jak wynika z informacji podanych w komunikatach giełdowych, Wittchen osiągnął po trzech miesiącach 2018 r. 43,2 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 18 proc. W samym marcu spółka zanotowała wzrost sprzedaży o 17 proc., do 16,8 mln zł.

Spółka Vistula, ze sprzedaży w segmencie odzieżowym wypracowała w pierwszym kwartale 90,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 16,5 proc. W samym marcu wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł 20,5 proc., do 32,9 mln zł.

LPP może pochwalić się wzrostem sprzedaży za pierwszy kwartał o 16 proc., do 1,6 mld zł. Spółka nie podała danych za marzec.

Sprzedaż Bytomia w pierwszym kwartale wyniosła 38,6 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 14,2 proc. W marcu wzrost ten wyniósł 16,6 proc., a sprzedaż 13,6 mln zł.

Za udany może uważać pierwszy kwartał spółka TXM, której sprzedaż zanotowała wzrost, po wcześniejszych spadkach przychodów. Po trzech miesiącach wzrost ten wyniósł 2 proc., a sprzedaż 73 mln zł. W marcu wyniki te ukształtowały się odpowiednio: 9 proc. i 28 mln zł.

Wyniki Redanu można oceniać jako neutralne – przychody ze sprzedaży w pierwszym kwartale wyniosły 122 mln zł, po wzroście o 0,8 proc., a w marcu 47 mln zł, po wzroście o 7 proc.

Intersport zanotował za pierwszy kwartał jeszcze niższy wzrost sprzedaży – o 0,3 proc., do 48,5 mln zł. Spółka nie podała danych za marzec.

Dwie firmy zakończyły pierwszy kwartał za minusie. Przychody ze sprzedaży CCC spadły o 3,8 proc., do 692,7 mln zł, a sprzedaż Gino Rossi obniżyła się aż o 19,8 proc., do 50,3 mln zł.

Spółki te zanotowała jeszcze wyższe spadki w samym marcu. CCC zakończyło marzec sprzedażą na poziomie 254,9 mln zł, czyli o 19,3 proc. niższą niż rok wcześniej. Sprzedaż Gino Rossi spadła w tym czasie o 24,6 proc., do 17,8 mln zł.

Wyskość sprzedaży za pierwszy kwartał jest szacunkowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane