CCC otworzy na jesieni flagowy salon w Warszawie

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2018 15:08

Grupa CCC planuje otwarcie swojego flagowego sklepu w samym sercu Warszawy. Salon CCC zajmie powierzchnię ponad 4 000 mkw. na trzech poziomach Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Otwarcie zaplanowano na jesień 2018 roku.

Obecnie największy salon CCC w Polsce ma blisko 2,5 tys., mkw. Spółka jest obecna w 18 krajach, posiada salony flagowe niemal w każdej stolicy kraju, gdzie operuje. Są to lokalizacje w centrach handlowych lub przy dużych traktach komunikacyjnych w centrum miasta. Takie salony CCC znajdują się między innymi w Berlinie, Budapeszcie, Pradze, Sofii, Moskwie czy Bukareszcie.

Ulica Marszałkowska, przy której znajdują się Domy Towarowe Wars Sawa Junior, jest najczęściej odwiedzaną ulicą handlową w Polsce, a w ciągu godziny przechodzi nią ponad 3 tys. osób. Na jej duży potencjał handlowy wpływa obecność popularnych marek, adresowanych do masowego odbiorcy, zlokalizowanych właśnie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Domy Towarowe Wars Sawa Junior jest jednym z najstarszych centrów handlowych w Polsce, w którym obecnie znajdują się flagowe sklepy takich marek jak ZARA, H&M czy TK MAXX.

CBRE doradzało właścicielowi obiektu Prime Warsaw Properties Sp. z o. o. przy negocjacjach umowy najmu oraz w procesie technicznego przygotowania powierzchni.

Grupa CCC to jedna z największych i najszybciej rozwijających się w Europie dużych firm wyspecjalizowanych w handlu obuwiem oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. CCC operuje siecią blisko 1000 sklepów, o powierzchni przekraczającej 0,5 mln mkw. Zatrudnia ponad 12 000 pracowników i sprzedaje rocznie prawie 40 milionów par butów. Z uwagi na duże plany rozwojowe, marka zdecydowała się na ulokowanie swojego flagowego sklepu w najbardziej topowej lokalizacji w Polsce, którą są mieszczące się w samym sercu Warszawy

Przypomnijmy, że na jesieni 2017 r. CCC informowało, iż dąży do zwiększania nie tylko liczby salonów, ale też powiększania ich powierzchni handlowej oraz wejścia do największych centrów handlowych w Polsce. Największy salon CCC w Polsce ma blisko 2,5 tys., mkw. Sklep w nowym koncepcie to ok. 1 000 mkw.

Według założeń firmy, na koniec 2017 roku łączna powierzchnia salonów sieci CCC miała być większa o 19 proc. rdr i miała liczyć 545 tys. mkw. Na koniec 2018 roku metraż wszystkich salonów powiększy się do około 655 tys. mkw.

Firma przewiduje też zwiększenie przychodów ze sprzedaży internetowej. W 2018 roku udział przychodów z tego kanału ma według planów wynieść 20 proc. W tym roku CCC wybuduje także nowe centrum logistyczne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,45

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane