CCC: Stawiamy na milenialsów

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2018 14:29

- Jesteśmy marką demokratyczną, co oznacza, że oferujemy obuwie dla każdego. Naszą wizytówką jest najlepsza relacja jakości do ceny. Stawiamy na przyjazny omnichannel i konsekwentnie go budujemy - mówił podczas SAP Hybris Day 2018 Jakub Jasiński z CCC.

- Nasze nowe sklepy, w Galerii Północnej w Warszawie oraz w Blue City, są placówkami na miarę XXI wieku, zdigitalizowanymi, dostosowanymi do wymagań konsumentów. Mocno stawiamy na jakość i milenialsów jako target. Do nich skierowana jest nasza najnowsza kampania reklamowa. Millenialsi nie pamiętają początków naszej marki, nie kojarzą skrótu CCC. Stwarza to możliwości na nowe otwarcie - mówił Jakub Jasiński.

Sieć CCC tworzy 925 sklepów oraz platforma e-obuwie.pl. Z centrum logistycznego wyjeżdżają rocznie 4 mln par obuwia. Marka obecna jest w 20 krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane