PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

CCC wciąż na minusie

Autor: Money.pl 30 października 2019 13:56

CCC wciąż na minusie Fot. materiały prasowe CCC

CCC stawia na duże salony, zamykając te mniejsze. Daje to już efekty w postaci przychodów, ale nie zysków - czytamy na money.pl.

Grupa CCC straciła w trzecim kwartale netto 32,7 mln zł przy przychodach 1,45 mld zł (+21 proc.). Wytłumaczeniem strat są koszty integracji przejętych sieci: w Szwajcarii Karl Voegele i krajowej sieci Gino Rossi. Dodatkowo spółka przejęła na własność dobrze radzące sobie sklepy franczyzowe w Rumunii. W ciągu roku powierzchnia sklepów CCC na całym świecie urosła 77,9 tys. mkw. i obecnie liczy 570,6 tys. mkw.

Jak podaje portal, strata sklepów w Europie Zachodniej w ciągu dziewięciu miesięcy 2019 wyniosła 98 mln zł w porównaniu do 61,6 mln zł w tym samym okresie ubiegłego roku. W Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej są zyski. W Polsce nawet większe niż rok temu - 196,6 mln zł w trzech kwartałach 2019 w porównaniu do 174,6 mln zł rok wcześniej.

Na koniec września sieć sprzedaży CCC liczy 1219 sklepów. Otwarcia nowych punktów własnych były w Serbii (dwa sklepy), Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Rosji i Rumunii (po jednym sklepie). Salony franczyzowe otwierano na Ukrainie (trzy) oraz na Bliskim Wschodzie i w Kosowie.

Więcej na Money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.