CH Mrówka: Sport to bardzo perspektywiczny segment

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 12:53

Do grona najemców Centrum Handlowego Mrówka w Ciechanowie dołączyły dwie kolejne sportowe marki: Outhorn i JOMA.

– Staramy się konsekwentnie rozwijać poszczególne segmenty handlowe w CH Mrówka – mówi Wojciech Drozd, prezes RetPro. Sport to bardzo perspektywiczny segment, dlatego cieszymy się, że poszerzymy tę część oferty w naszym obiekcie, w którym mamy już m.in. marki Adidas, Nike, Reebok czy Manto.

Centrum Handlowe Mrówka to jedyne miejsce w Ciechanowie, gdzie w jednym miejscu można zrobić kompleksowe zakupy. Łączna powierzchnia obiektu to 18.000 mkw.  

 Właścicielem CH Mrówka jest firma Rolbud. Komercjalizacją i zarządzaniem zajmuje się firma RetPro.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,08

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane