Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2018 15:10

Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved

LPP uczyniła twarzą kolekcji na sezon wiosna lato 2018 - Cindy Crawford. Wybór rozpoznawalnych twarzy kampanii kolejnych sezonów to element budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i firmy LPP. W zeszłym roku Reserved reklamowała Kate Moss.

Sklepy Reserved znajdują się obecnie w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W 2017 roku salony otwarto w Berlinie i Londynie. W tym roku dostępne będą na kolejnych zagranicznych rynkach: w Izraelu, Kazachstanie i Słowenii.

 - Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved - mówi Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Wydarzeniem ubiegłego roku było otwarcie sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie, któremu towarzyszyła kampania z ikoną mody Kate Moss. Pod koniec roku w świątecznej reklamie marki udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. - Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Kampania „I LOVE YOU CINDY” z Cindy Crawford w roli głównej, to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów ‘’cegieł’’. Przeniesie ona wszystkich na słoneczne, amerykańskie przedmieścia z lat 80. ubiegłego wieku. Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery – bohater serialu Stranger Things oraz Eric Roberts – brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod oficjalnym tagiem # iLoveYouCindy.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Pati 2018-03-22 20:23:59

    Z Cindy w kampanii polska marka wybije się na każdym rynku. Nikt nie przejdzie obok niej obojętnie. Pomimo upływu lat dalej jest niezwykle piękna i popularna.

  • Mrs Smarty 2018-03-20 13:49:38

    Cindy Crawford zawsze modna i zawsze się dobrze sprzeda. To imię i nazwisko zna każdy. Na pewno jej udział pomoże w tworzeniu międzynarodowego wizerunku. Dodatkowo jest ikoną mody i wzbudza wyłącznie pozytywne emocje, więc taka współpraca zawsze będzie korzystna.

  • modelina 2018-03-18 18:12:29

    Bardzo dobry pomysł na reklamę. Trochę nostalgicznie, ale przede wszystkim barwnie i w tym wszystkim piękna jak zawsze Crawford.

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.