Coccodrillo bije rekordy sprzedaży

Autor: pr, dlahandlu.pl 9 maja 2019 11:39

Grupa CDRL, notowany na GPW dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w kwietniu 14,8 mln zł przychodów w krajowej sieci marki Coccodrillo i 2,1 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 13 proc. i 27 proc. rdr.

- Za nami rekordowy kwiecień – wypracowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedażowe w sklepach stacjonarnych i kontynuujemy wzrosty w kanale online. Choć pogoda umiarkowanie nam sprzyjała to klienci chętnie przychodzili do salonów i dokonywali zakupów. Naszą misją jest by wychodzić rodzicom naprzeciw i dostarczać dokładnie takich produktów, jakich potrzebują ich dzieci. Osiągane coraz lepsze wyniki ze sprzedaży są dowodem tego, że dobrze wypełniamy to zadanie – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL

Od stycznia do kwietnia 2019 roku spółka wypracowała łącznie 46,4 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych, co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Łączna sprzedaż w kanale online wyniosła od początku roku 8,8 mln zł wobec 7,1 mln zł rok wcześniej, a zatem wzrosła o 25 proc.

Na koniec roku 2018 w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 501 punktów handlowych. W Polsce zlokalizowanych jest 251 salonów franczyzowych i własnych, w Unii Europejskiej 145, a 105 w pozostałych krajach.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7032
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.