Dealz zdradza ambitne plany rozwoju - w tym roku 20 sklepów, za 3 lata 200

Autor: dlahandlu.pl 29 stycznia 2018 18:49

Dealz zdradza ambitne plany rozwoju - w tym roku 20 sklepów, za 3 lata 200 Fot. za DealzIreland/Facebook

Sieć sklepów Dealz 9 lutego otworzy swój pierwszy lokal w Polsce, który ulokowany zostanie w należącym do Grupy Capital Park i Akron Group centrum handlowym ETC Swarzędz. Jak mówi Marcin Langowski, dyrektor zarządzający Dealz CEE, w 2018 roku spółka zamierza otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby  w przeciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępny plan zakłada otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej  w okresie 6 lat.

Dealz w ETC Swarzędz zajmie 527 mkw. powierzchni. W ślad za nim planowane są kolejne otwarcia m.in. w komercjalizowanym przez BOIG Pasażu Gniezno w Gnieźnie oraz kolejnych miastach regionalnych, m.in. Jarocinie i Kaliszu.

W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, akcesoria domowe i dekoracyjne, artykuły drogeryjno-kosmetyczne, oraz spożywcze. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu w bardzo konkurencyjnych cenach. Wg najnowszych badań Nielsen statystyczny Polak odwiedza dyskonty 13 razy w ciągu miesiąca, podobnie jak małe sklepy spożywcze blisko domu, w których bywamy średnio 12 razy w miesiącu. Robimy zakupy najczęściej w całej Europie, polujemy na okazje i chcemy mieć wybór jakościowych produktów w korzystnych cenach. Satysfakcja, że dobrze wydaliśmy nasze pieniądze jest wartością dodaną do koszyka zakupowego.

– W 2018 roku  zamierzamy otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby  w przeciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępnie zakładamy otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej  w okresie 6 lat. To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która posiada w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r. – mówi Marcin Langowski.

ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw., na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są: Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18.000 pracowników. Sieć Dealz należy do Grupy PEPKOR Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo  - Wschodniej: PEPCO oraz Poundland UK /Dealz Europa Zachodnia. W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów ofertowanych będzie za kwotę 5 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.