PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dealz zdradza ambitne plany rozwoju - w tym roku 20 sklepów, za 3 lata 200

Autor: dlahandlu.pl 29 stycznia 2018 18:49

Dealz zdradza ambitne plany rozwoju - w tym roku 20 sklepów, za 3 lata 200 Fot. za DealzIreland/Facebook

Sieć sklepów Dealz 9 lutego otworzy swój pierwszy lokal w Polsce, który ulokowany zostanie w należącym do Grupy Capital Park i Akron Group centrum handlowym ETC Swarzędz. Jak mówi Marcin Langowski, dyrektor zarządzający Dealz CEE, w 2018 roku spółka zamierza otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby  w przeciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępny plan zakłada otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej  w okresie 6 lat.

Dealz w ETC Swarzędz zajmie 527 mkw. powierzchni. W ślad za nim planowane są kolejne otwarcia m.in. w komercjalizowanym przez BOIG Pasażu Gniezno w Gnieźnie oraz kolejnych miastach regionalnych, m.in. Jarocinie i Kaliszu.

W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, akcesoria domowe i dekoracyjne, artykuły drogeryjno-kosmetyczne, oraz spożywcze. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu w bardzo konkurencyjnych cenach. Wg najnowszych badań Nielsen statystyczny Polak odwiedza dyskonty 13 razy w ciągu miesiąca, podobnie jak małe sklepy spożywcze blisko domu, w których bywamy średnio 12 razy w miesiącu. Robimy zakupy najczęściej w całej Europie, polujemy na okazje i chcemy mieć wybór jakościowych produktów w korzystnych cenach. Satysfakcja, że dobrze wydaliśmy nasze pieniądze jest wartością dodaną do koszyka zakupowego.

– W 2018 roku  zamierzamy otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby  w przeciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępnie zakładamy otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej  w okresie 6 lat. To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która posiada w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r. – mówi Marcin Langowski.

ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw., na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są: Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18.000 pracowników. Sieć Dealz należy do Grupy PEPKOR Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo  - Wschodniej: PEPCO oraz Poundland UK /Dealz Europa Zachodnia. W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów ofertowanych będzie za kwotę 5 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8423

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 648989

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane