DM mBanku: TXM powinien pokazywać stopniową poprawę sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2018 10:17

Analitycy DM mBanku pozytywnie oceniają perspektywy na najbliższe miesiące dla spółek odzieżowych: LPP, Vistuli oraz Bytomia. W przypadku CCC efekt wysokiej bazy przed rokiem może hamować tendencje wzrostu sprzedaży porównywalnej. TXM powinien natomiast pokazać stopniową poprawę sprzedaży, między innymi dzięki efektowi niskiej bazy.

Natomiast w przypadku spółek: Gino Rossi o Monnari, analitycy spodziewają się nadal niskiej dynamiki sprzedaży.

Analitycy oczekują relatywnie słabych wyników za czwarty kwartał 2017 r. w przypadku CCC, LPP TXM i Gino Rossi. Jeśli chodzi o CCC będzie to efekt niższej dynamiki sprzedaży w październiku. LPP i TXM doświadczyły wysokiej dynamiki kosztów ogólnych, sprzedaży i administracji, a Gino Rossi spadku sprzedaży r/r i obniżenia rentowności przy rosnących kosztach.

Natomiast dobre wyniki w czwartym kwartale powinny zaraportować: Vistula, Bytom i Monnari. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sliwka 2018-02-28 15:29:39

    Tańsze akcje w pewnym okresie czasu oznaczają jedynie, że można taniej je kupić, w dłuższym okresie czasu to raczej dochodowe inwestycje.

  • kinley 2018-02-27 11:32:52

    Też wydaje mi się że wyniki LPP za ostatni kwartał były bardzo dobre.

  • inwestor 2018-02-26 14:15:36

    Akurat wstępne wyniki LPP za IV kwartał są dość optymistyczne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6389

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.