Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację salonów

Property News 8 stycznia 2019 09:42

Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację salonów Fot. materiały prasowe

Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. Grupa jesienią 2019 pokaże dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - zdradza ekspertka.

Z jednej strony śledzimy trendy, na to nakładamy kalkę oczekiwań i potrzeb naszych klientów, kolejna kalka to nowoczesne technologie i rozwiązania - Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP.

- Jest wiele rozwiązań, których klient nie widzi, ale czuje. Przykładem może być np. wentylacja i klimatyzacja salonów. Klient nie widzi zmiany, ale odczuwa jej skutki bo jest mu bardziej komfortowo. Takie detale bierzemy pod uwagę projektując nasze salony – zdradza ekspertka.

Sieć LPP rozpoczęła wdrażane nowego konceptu salonów Open to publik. Pierwszy z nich powstał w Londynie, kolejne w warszawskich Złotych Tarasach i Arkadii.

- Ten koncept salonu został bardzo dobrze odebrany – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Ten koncept ewoluuje. Cały czas pracujemy, ulepszamy, słuchamy naszych klientów i wprowadzamy delikatne poprawki – dodaje.

- Naszą siłą są salony stacjonarne, mamy ich ponad 1700, w 23 krajach. Jako LPP próbujemy dotrzeć do klienta różnymi kanałami. Dostosowujemy więc nasze salony stacjonarne do potrzeb i wymagań klientów. Dzięki temu klient może w salonie odebrać to co zamówił przez internet, może też towar przymierzyć w naszej przymierzalni, możemy też wysłać towar bezpośrednio do domu - mówi Patej.

- Salony i przymierzalnie dostosowujemy do tego by były jak najbliżej klienta. Do jego potrzeb dostosowujemy też miejsce, w którym odbiera paczki żeby nie musiał długo na nie czekać – dodaje dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Kwota jaką LPP przeznaczyło na modernizację salonów do 2020 roku to 1,5 mld złotych.

- Cześć salonów przebudowujemy, modernizujemy, poddajemy renowacji część tylko odświeżamy – mówi Olimpia Patej. Zmieniliśmy ostatnio formaty i nasze salony są coraz większe. Sklepy Reserved mają dziś powierzchnię pomiędzy 2-3 tys. mkw. Mniejsze pomiędzy 800 a 1200 mkw. - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • berserk 2019-01-11 14:54:00

    Jeśli chcą się liczyć na światowym rynku to muszą utrzymywać pewne standardy. To im się na pewno w przyszłości zwróci.

  • Max 2019-01-10 20:19:36

    Co czytam to LPP non stop się rozwija na każdej płaszczyźnie biznesu. Tak się robi międzynarodowy biznes.

  • zetka 2019-01-09 10:04:14

    Bardzo dobra informacja dla klientów, na pewno odczują to podczas zakupów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5468

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.