Dostawcy Kolportera zwiększają liczbę konkursów i akcji samplingowych

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2018 14:38

Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.

Akcje – realizowane na zlecenie producentów, dostawców i agencji reklamowych – to efekt rozwoju oferty promocyjnej Kolportera. Spółka umożliwia w swojej sieci saloników m.in. wydawanie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling).

– Widzimy wyraźnie rosnące zainteresowanie dostawców i producentów, zarówno jeśli chodzi o redempcję, jak i sampling – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Sieć saloników, z racji na swoją specyfikę, zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 milionów klientów. Akcja promocyjna może być przeprowadzona w całej sieci, wybranym regionie czy mieście, może też dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców  Dzięki naszej skali, a także własnemu systemowi IT, jesteśmy w stanie w przeprowadzić każdy rodzaj programu konsumenckiego i w wyznaczonym czasie wydać duże ilości próbek, katalogów czy nagród. 

Tradycyjnie już dużym powodzeniem cieszyły się akcje wydawania nagród w programach konsumenckich. Od 1 marca do 20 maja br. saloniki Kolportera wydawały fartuchy kuchenne firmy Winiary, które klienci mogli otrzymać po przedstawieniu dowodu zakupu produktów tej firmy na kwotę minimum 10 zł. Pulę nagród stanowiło ponad 55 tysięcy fartuszków. Do końca stycznia trwała natomiast rozpoczęta pod koniec 2017 r. akcja „Poczuj, że są Święta", w ramach której wydawano ozdobne puszki. Mogli je odebrać klienci, którzy kupili produkty firmy Kamis za minimum 15 zł. Na nagrody – wydawane w ciągu trzech miesięcy w salonikach Kolportera – przeznaczono ok. 30 tysięcy puszek. 

Z kolei firma Mola zorganizowała dla swoich klientów akcję promocyjną „Śmiej się z… UPS”. Za okazanie dowodu zakupu minimum trzech produktów Mola i przekazanie sprzedawcy trzech kodów kreskowych wyciętych z zakupionych opakowań można było odebrać w saloniku fantazyjny kubek. Od 16 do 30 czerwca w punktach Kolportera na klientów czekało 30 tysięcy takich kubków. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,06

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.