Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor IKEA Industry: Firma jest otwarta na dialog i współpracę ze związkowcami

Autor: portalspozywczy.pl/dlahandlu.pl 14 marca 2018 11:33

Dyrektor IKEA Industry: Firma jest otwarta na dialog i współpracę ze związkowcami Fot. Zakład IKEA Industry w Zbąszynku, fot. materiały prasowe

W nawiązaniu do publikacji money.pl dotyczących żądań podwyżek przez pracowników fabryk IKEA w Polsce, Wojciech Waligóra, dyrektor generalny IKEA Industry w Zbąszynku, oświadczył, że firma jest otwarta na dialog i liczy na dalszą współpracę ze związkami zawodowymi.

- Co roku prowadzimy rewizję wynagrodzeń, w ramach standardowego procesu. Decyzje o wysokości podwyżek podejmujemy w oparciu o aktualne dane rynkowe i otwarty dialog z przedstawicielami lokalnych związków zawodowych. Niestety w tym roku nie udało nam się osiągnąć porozumienia ze związkami zawodowymi w Zbąszynku. Zaoferowaliśmy pracownikom IKEA Industry w Zbąszynku podwyżkę na poziomie 6%, która obowiązuje od 1 stycznia 2018. Poziom wynagrodzeń w zakładzie jest wyższy o 10% od średniej rynkowej w regionie. Od stycznia 2018 zatrudniliśmy w Zbąszynku ponad 130 nowych pracowników, którzy wybrali właśnie nas jako swojego pracodawcę - oświadcza Wojciech Waligóra.

Jak dodaje, częścią oferty dla pracowników jest prywatna opieka medyczna, bezpłatne obiady w stołówce pracowniczej, plan emerytalny, bonusy, program lojalnościowy, imprezy rekreacyjno- integracyjne, zniżka pracownicza na zakupy w sklepach IKEA, oferta wellness, lekcje języka angielskiego i program rozwojowy. - W naszym przekonaniu tegoroczna podwyżka na poziomie 6% wraz z wachlarzem dodatkowych benefitów stanowi dobrą ofertę - dodaje.

Przypomnijmy: W niedzielę 11 marca kilkaset osób wyszło na ulicę Zbąszynia. Manifestowali, bo chcą wyższych wynagrodzeń. Od miesięcy nie mogą dogadać się z pracodawcą w sprawie podwyżek. Związki zawodowe chcą więcej, Ikea daje sporo mniej. Na ulicy ustawili się tak, by stworzyć hasło "fair wage". To z języka angielskiego uczciwa płaca. I takiej się domagają.

Tymczasem sieć sklepów IKEA rozpoczyna kampanię employer brandingową „Ty jesteś zmianą” pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy oraz sposób w jaki buduję ona relację z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Jej celem jest zachęcenie otwartych, proaktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy oraz zwrócenie uwagi na konieczność zmiany modeli rekrutacyjnych na bardziej przyjazne kandydatom. 

Pierwszej odsłonie kampanii towarzyszy spot, inspirowany prawdziwymi historiami pracowników IKEA, odwołujące się do wartości marki, w tym m.in.: szukania nowych rozwiązań, poczucia wspólnoty, nieszablonowego myślenia, prostoty, troski o ludzi i planetę. W ten sposób IKEA chce zachęcić osoby, dla których wartości marki są bliskie do poznania lepiej firmy jako pracodawcy. Ułatwi to nowa platforma internetowa IKEA.PL/TWOJASTRONAPRACY oferująca spersonalizowane treści oraz możliwość aplikowania na wybrane stanowisko #poTwojemu.

Serwis internetowy, podobnie jak otwarte w listopadzie 2017 roku Twoje Studio Pracy, jest elementem nowej ścieżki rekrutacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.