Dyrektor Pepco: Bijemy rekordy, w tym roku otworzyliśmy prawie 300 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2017 09:56

Dyrektor Pepco: Bijemy rekordy, w tym roku otworzyliśmy prawie 300 sklepów fot. materiały prasowe Pepco

– Od początku istnienia firmy intensywnie pracujemy nad naszą ekspansją, ale w ciągu ostatnich trzech lat bijemy rekordy - liczba sklepów Pepco podwoiła się – z ponad 600 do 1300. W 2017 roku otworzyliśmy niemal 300 nowych sklepów i ponad 70 powiększyliśmy lub przenieśliśmy do dogodniejszych lokalizacji. Dodatkowo, do listy krajów, gdzie obecne są sklepy Pepco, dołączyły w tym roku Chorwacja, Słowenia oraz początku grudnia Litwa. Jesteśmy już obecni w 8 krajach i zainteresowanie naszą ofertą w wszystkich rynkach przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Pomimo cały czas dominującej roli rynku polskiego, gdzie mamy blisko 780 sklepów, także w pozostałych krajach osiągamy dobre wyniki i wzrosty sprzedaży – mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl, Marcin Stańko dyrektor operacyjny Pepco.

– Na wszystkich rynkach, na których działają nasze sklepy, zainteresowanie formatem jakim są dyskonty jest duże i spodziewamy się, że trend ten nie zmieni się w najbliższej przyszłości. Klient  wciąż będzie ukierunkowany na cenę jednocześnie oczekując jakości, szerokiej oferty, dobrej obsługi i dogodnej lokalizacji. Nasz znaczący wyróżnik, jakim jest szeroki wachlarz produktów - od wystroju  wnętrz, przez odzież dla całej rodziny, po zabawki i artykuły papiernicze - daje nam znaczną przewagę konkurencyjną. Ponadto nasza oferta zawsze odpowiada na potrzeby klienta, którego chcemy znać możliwie jak najlepiej. Nowe kolekcje pojawiają się w Pepco dwa razy w roku, a ich tworzenie rozpoczyna się około 9 miesięcy przed wprowadzeniem produktów na sklepowe półki. Kupcy oraz projektanci na bieżąco śledzą trendy obowiązujące w danym sezonie, czerpią inspirację ze świata mody oraz pytają samych klientów, co chcieliby znaleźć w naszym sklepie –  wyjaśnia Marcin Stańko.

Jakie są plany firmy na przyszły rok? – W roku 2018 w znacznym stopniu będziemy skupiać się na kolejnych inwestycjach, które przede wszystkim związane są z otwarciem nowych sklepów oraz poszerzaniem możliwości związanych z dystrybucją. Zamierzamy otworzyć nasze pierwsze zagraniczne centrum dystrybucji i będzie ono zlokalizowane na Węgrzech w okolicach Budapesztu. Planujemy również wejście na nowe rynki - na początku przyszłego roku będzie to Łotwa i Estonia, oraz kolejne otwarcia sklepów w krajach, w których już jesteśmy obecni. Do końca 2019 roku planujemy mieć 2000 sklepów w Europie. Oprócz inwestycji w lokalizacje, będziemy nadal skupiać się na poszerzaniu asortymentu, aby jak najlepiej dopasować go do potrzeb i pragnień naszych klientów. Na pewno można spodziewać się nowych kolekcji ubrań oraz artykułów wyposażenia domu – mówi Marcin Stańko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,29

  • Min

    3,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane