Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Empik chce otworzyć 50 nowych sklepów w ciągu kilkunastu miesięcy

Property News 4 września 2018 09:56

Empik chce otworzyć 50 nowych sklepów w ciągu kilkunastu miesięcy fot. Empik

W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy powstanie jeszcze 50 salonów Empik. Sieć poszukuje też lokalizacji dla młodszych konceptów: Mole Mole oraz Papiernik by Empik. - Rozwijamy naszą sieć stacjonarną – rok 2018 zamkniemy liczbą ok. 15 nowych lokalizacji. Dużo inwestujemy i będziemy nadal inwestować w nowe technologie i omnichannel, więc rynek może oczekiwać jeszcze sporo nowości - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

Biorąc pod uwagę wszystkie segmenty działalności grupy Empik ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę jest dla Państwa korzystna czy niekorzystna?

Podobnie jak rynek zauważamy negatywny wpływ regulacji o ograniczeniu handlu na sprzedaż stacjonarną. Utracona sprzedaż nie przenosi się w całości na pozostałe dni – zresztą zgodnie z naszymi prognozami.

Czy w tzw. niedziele bez handlu oczekują Państwo ożywienia w sieci?

Sprzedaż online rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając wysoką dwucyfrową stopę wzrostu. Jednakże trudno jest wyizolować tylko efekt niedziel – uważamy go za najmniej istotny czynnik. Empik.com posiada już ponad 2 mln produktów w ofercie, a zasięg naszej platformy plasuje ją w TOP 3 największych graczy e-commerce w Polsce.

Czy model dostawy towarów kupowanych poprzez platformę empik.com jako marketplace jest tym modelem docelowym? Dlaczego nie chcą Państwo wziąć na siebie całej logistyki tak jak to robi np. Amazon?

Ten model logistyczny sprawdza się u nas, co potwierdzają wyniki regularnie przeprowadzanych badań NPS. Skupiamy się na jakości. Bardzo starannie dobieramy merchantów - swoje produkty wystawiają u nas tylko sprawdzeni sprzedawcy, którzy mają dobry poziom obsługi klienta i wysokiej jakości ofertę. To nas różni od Allegro czy Amazona, którzy prowadzą marketplace otwarty i na ich platformach może sprzedawać tak naprawdę każdy.

Natomiast Empik.com jako marketplace to nasze bardzo młode dziecko - w kwietniu obchodziliśmy pierwsze urodziny. Aktualnie platforma skupia ok. 300 aktywnych sprzedawców, w trakcie procesu wdrożenia są kolejni. Oferta merchantów urosła do 500 tys. produktów, a szacujemy, że na koniec 2018 roku może ich być 750 tysięcy. Dlatego nie wykluczamy, że w przyszłości zajmiemy się również obsługą logistyczną.


Empik przyspiesza też offline Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik
Udostępnij
Drukuj
REKLAMA


Czy to prawda, że do 2020 roku będzie w Polsce 300 Empików?

Tak, do 2020 roku Empików ma być 300. Teraz jest ich już ponad 250. Konsekwentnie realizujemy plany ekspansji i poszerzania zasięgu w tzw.offline. W najbliższym czasie otworzymy kilka istniejących wcześniej salonów po gruntownej przebudowie, w koncepcie Future Store – chociażby jedną z naszych flagowych lokalizacji w Warszawie (Złote Tarasy). To nowoczesne, przyjazne przestrzenie z wieloma udogodnieniami dla kupujących.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.