Empik chce zwiększać zatrudnienie

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2018 18:36

Empik chce zwiększać zatrudnienie fot. materiały prasowe

W ciągu ostatnich 12 miesięcy otrzymaliśmy 140 tysięcy podań o pracę – mówi Marta Krukowska, dyrektor HR Grupy Empik. W 2019 roku sieć planuje zwiększyć zatrudnienie w e-commerce i IT o blisko 100 osób.

Obecnie w Empiku pracuje blisko 3,5 tysiąca osób, wśród których ważną grupę stanowią profesjonaliści z działu e-commerce oraz bardzo prężnie rozwijającego się działu Empik Tech, który dedykowany jest nowym technologiom oraz segmentowi online.

W 2019 roku sieć planuje zwiększyć zatrudnienie w e-commerce i IT o blisko 100 osób. – W tym roku uruchomiliśmy program rozwojowy dla menedżerów. Akademia Kompetencji Menedżerskich obejmuje ponad 350 menedżerów. W jej ramach rozwijamy kompetencje pozwalające lepiej i skuteczniej zarządzać podległymi zespołami, a w szczególności rozumieć młodych ludzi oraz radzić sobie z zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo – podkreśla Marta Krukowska. To jedna z większych inwestycji w kapitał ludzki w historii Empiku.

Jak wskazuje najnowsze badanie firmy doradczej Universum, ponad 17 proc. studentów kierunków humanistycznych w Polsce chce pracować w Empiku. To plasuje Empik na 4. miejscu TOP najbardziej atrakcyjnych pracodawców. W kategorii Business/Commerce ponad 5% studentów wskazało Empik jako miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej.

Firma uruchomiła także nową stronę internetową „Kariera” (praca.empik.com), unowocześniła proces rekrutacji i onboardingu. Wszystkim tym działaniom towarzyszą rozwiązania w ramach integracji dwóch kanałów dystrybucji – tradycyjnego offline oraz online.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.