PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Energooszczędne rozwiązania i wydzielone strefy mają poprawić rentowność sklepów Intersport

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2019 14:37

15 listopada 2019 roku Intersport uruchomił po realokacji nową odsłonę sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zgodnie z zawartą umową najmu salon został przeniesiony do innej lokalizacji w tym samym centrum handlowym a jego powierzchnia została zmniejszona o 445 mkw.

Zmniejszenie i modernizacja sklepu polegająca na zastosowaniu energooszczędnych rozwiązań technologicznych obniży w najbliższej przyszłości stałe koszty prowadzonej działalności a wydzielenie stref według grup towarowych wpłynie na sprawne zarządzanie kategoriami i poprawę rentowności sprzedaży .

Spółka od 15 listopada br. będzie prowadzić działalność w 28 sklepach o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 25 266 mkw.

Ze względu na realokacje i remont czasowo w listopadzie br. nadal zamknięty jest sklep w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w centrum handlowym FOCUS w Bydgoszczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.