Esotiq & Henderson będzie rozwijać e-commerce

Autor: PAP Biznes 5 kwietnia 2018 11:48

Esotiq & Henderson w 2018 r. skupi się na rozwoju organicznym głównie poprzez franczyzę, planuje wejść do kilku nowych krajów. Chce utrzymać marżę brutto na sprzedaży i stawia na rozwój e-sprzedaży – poinformował prezes Adam Skrzypek.

"Celem grupy na 2018 r, jest rozwój organiczny głównie poprzez franczyzę, planujemy wejść do Rosji i Kazachstanu" – powiedział na konferencji Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
 
Grupa chce również rozwijać sprzedaż internetową. "Mocno stawiamy na dalszy rozwój sprzedaży internetowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Internet jest coraz ważniejszym kanałem sprzedaży m.in. dzięki udanemu wdrożeniu omnichannel. W IV kwartale 2017 r. przychody e-sklepów wzrosły o 40 proc. rdr. Dynamika jest wysoka, ale liczymy na więcej. Chcielibyśmy rosnąć w 2-3 krotnym tempie rdr w sprzedaży online” – powiedział prezes.
 
Celem grupy na 2018 r. jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży. W całym 2017 r. marża wzrosła o 0,2 proc. rdr do 59,2 proc.
 
"W 2018 roku bardziej skupimy się na marży brutto na sprzedaży niż na dynamice sprzedaży. Społeczeństwo bogaci się, obserwujemy systematyczne wzrost przywiązania do marek poprzez programy lojalnościowe, dlatego powinno nam się to udać” – powiedział Adam Skrzypek.
 
Zapytany o wpływ zakazu handlu w niedzielę na wyniki finansowe grupy, prezes powiedział: „Zakaz handlu w niedzielę ma ograniczony wpływ na nasze wyniki. Gros naszych salonów i tak nie pracowała w niedzielę, ponieważ większość sklepów to franczyza”. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.