Galeria Jurajska stawia na ofertę modową

Autor: dlahandlu.pl 31 października 2018 09:45

Galeria Jurajska stawia na ofertę modową Fot. materiały prasowe

Oferta modowa Galerii Jurajskiej wzbogaciła się właśnie o pierwszy w Częstochowie salon Femestage - marki wywodzącej się z Domu Mody Evy Minge. Z kolei marki LPP i Cropp poewiększyły swoje salony.

Polska sieć Femestage wynajęła w Jurajskiej lokal o powierzchni  196 m kw., uzupełniając tym samym ofertę modową galerii skierowaną do kobiet. W najnowszym sklepie klientki znajdą m.in. ubrania i dodatki, w tym m.in. bluzki, sukienki, spodnie, spódnice, swetry, żakiety, ale także buty, torebki i inne akcesoria. Femestage to już 37 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na inwestycję w Galerii Jurajskiej. Oprócz niej swojej sklepy maja tutaj m.in. Vistula, Wólczanka, Bytom, Monnari czy Bialcon.

Inwestują także giganci polskiego rynku modowego, w tym najpopularniejsze w Polsce sklepy sieciowe. Grupa LPP SA właśnie powiększyła w Galerii Jurajskiej sklepy aż 3 swoich marek – Sinsay, House i Cropp. Jeszcze na początku września marka Sinsay w ramach poziomu +1 zmieniła lokal z 354 m kw. na 640 m kw.

Z kolei w październiku marka Cropp zajęła sąsiadujący z nią lokal, powiększając sklep z 460 m kw. do 621 m kw.  House natomiast przeprowadził się z lokalu mającego 470 m kw. do mającego 594 m kw. W efekcie zmian dwa ze sklepów – House i Cropp znajdują się dziś na dopiero co zmodernizowanej alei handlowej, skupiającej ofertę modową Galerii Jurajskiej.

- Galeria Jurajska to jedna z bardziej rozpoznawalnych galerii w Polsce. Obecnie znajduje się tam salon Reserved, który pod względem metrażu jest jednym z największych w naszym kraju. Chcemy, aby pozostałe brandy LPP mieszczące się w galerii dorównywały tym standardom. Nie tylko powiększamy salon House o 120 kw., ale również zmieniamy jego lokalizację. Mamy nadzieję, że rozbudowa lokalu ułatwi nam pokazanie szerszej oferty produktowej, a większy magazyn sprawi, że nasi klienci będą mieli stały dostęp do nowych kolekcji – mówi Klaudia Osuchowska z marketingu House.

Dzięki ostatnim relokacjom zyskuje przede wszystkim oferta modowa galerii, a w szczególności oferta popularnych sieci odzieżowych. Dziś obok kompletu marek LPP, składają się na nią także takie brandy jak m.in. ZARA, Massimo Dutti, Bershka, H&M, C&A,  TK Maxx, Carry, Cubus,  Diverse, Medicine, New Yorker, Orsay, Stradivarius, Tatuum czy Tally Weijl.

- Nasi klienci mogą dziś skorzystać nie tylko z kompletnej oferty sieci odzieżowych, ale także z jednej z najszerszych  tego typu ofert w województwie śląskim. Oferta jest tak przygotowana, aby każdy bez względu na wiek czy portfel znalazł coś dla siebie. Z jednej strony naszą propozycje wypełniają znane polskie „sieciówki”, z drugiej strony mamy bogatą ofertę zagranicznych sieci, z markami Inditex, H&M czy C&A na czele – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.