PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Galeria Młociny wynajęta w 75 proc. Do najemców dołącza Pepco

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2018 09:53

Pepco, sklep znanej sieci z odzieżą i artykułami dekoracyjnymi powiększył ofertę wielofunkcyjnego centrum Bielan budowanego w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Młocinach. Najnowszy z ponad 800 obecnych w Polsce salonów będzie zlokalizowany na kondygnacji +1 i zajmie około 111 mkw. Niespełna rok przed przyjęciem pierwszych gości lista najemców Galerii Młociny jest w ponad trzech czwartych pełna.

W powstającym na Bielanach kompleksie, którego otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku, znajdzie się ponad 220 sklepów rozpoznawalnych marek. Galeria Młociny przyciągnęła te najbardziej lubiane i cieszące się największą renomą. Swoje salony otworzą m.in.: Guess, Van Graaf, H&M, C&A, Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho i Carry. Marką przyciągającą tłumy będzie również brytyjski TK Maxx, który rozgości się na powierzchni ponad 2 tys. mkw. Uzupełnieniem bogatej propozycji modowej będą salony z markowymi kosmetykami do pielęgnacji i makijażu – The Body Shop, MAC – oraz perfumerie Douglas i Sephora.

– Zależało nam, żeby na kondygnacji +1 pierwsze skrzypce grała moda. Sporo wysiłku projektowego włożyliśmy w wypracowanie doskonałej widoczności witryn, która zapewni markom najlepszą ekspozycję dla nowych kolekcji, a dla gości będzie oznaczać jeszcze większą wygodę i krótszy czas dotarcia do celu. Efektem naszych prac będzie aleja mody z przestronnymi witrynami o imponującej wysokości 7,5 metra. – komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Na listę marek nowego centrum Bielan wpisał się również sklep Intermarché, dla którego będzie to debiut na stołecznym rynku. Potencjał zarówno lokalizacji jak i samego projektu został także doceniony przez sieci MediaMarkSaturn, RTV Euro AGD i Jysk, których nowe salony za niespełna rok pojawią się w Galerii Młociny. Miejsce to zapełniają również najemcy z usługami i produktami adresowanymi do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowie. Z jednej strony będą to sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi jak np. Go Sport i Martes Sport, a z drugiej, najnowocześniejszy klub fitness należący do popularnej sieci Calypso. W Galerii Młociny pojawi się też placówka największej sieci rodzinnych centrów medycznych w Polsce Enel–Med.

Obecnie do najemców dołącza sieć Pepco, która w Polsce ma 806 sklepów. Trzy ostatnie lata były dla Pepco czasem bicia rekordów. Liczba sklepów urosła ponad dwukrotnie do 1 300 z czego w samym tylko 2017 roku debiut zaliczyło prawie 300 nowych lokalizacji. 

Marka należy do spółki Pepkor Europe, będącą częścią międzynarodowego holdingu Steinhoff który zarządza ok. 12 tys. sklepami o łącznej powierzchni sprzedaży 9 mln mkw., w ponad 30 krajach. W europejskiej sieci Pepco zatrudnionych jest obecnie ponad 9 tys. pracowników, wśród nich ponad 450 pracuje w poznańskiej centrali i 400 w dystrybucji.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów)i Echo Investment (30 proc. udziałów) . Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,01

  • Min

    4,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.