Gemini Park Tychy powiększa się o markę mody dziecięcej

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2018 09:41

Oferta Gemini Park Tychy powiększa się o popularną markę z sektora mody dziecięcej – Coccodrillo. Sklep zajmie lokal o powierzchni prawie 100 mkw. Otwarcie najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding planowane jest na wiosnę 2018 roku. Na kilka miesięcy przed otwarciem obiekt skomercjalizowany jest niemal w całości, jednak zainteresowanych wynajęciem powierzchni jest nadal bardzo dużo. Dlatego już dziś deweloper rozważa rozbudowę obiektu.

Coccodrillo to producent ubrań dziecięcych i niemowlęcych oraz prestiżowa marka na światowym rynku. Dopełnieniem oferty są dedykowane dla najmłodszych buty oraz liczne akcesoria.

Na koniec 2017 r. CDRL posiadało łącznie około 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE.

W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Kilka miesięcy przed otwarciem obiekt skomercjalizowany jest niemal w całości. Zainteresowanych wynajęciem powierzchni jest nadal bardzo dużo, a wolnych lokali coraz mniej. Dlatego już dziś deweloper rozważa rozbudowę obiektu i powiększenie strefy rozrywkowo-restauracyjnej o dodatkowe 6 tys. mkw.

Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, H&M, TK Maxx, Big Star, Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Smyk, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Deichmann, Triumph, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Q&Q, Inglot, Ziaja, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&Deco.

Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, McDonald’s, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy Kebab by Olimp.

Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane