Grupa Muszkieterów szkoli kierowników sklepów Bricomarche

Autor: dlahandlu.pl 28 czerwca 2018 11:48

Grupa Muszkieterów szkoli kierowników sklepów Bricomarche Fot. materiały prasowe

Grupa Muszkieterów organizuje szeroki wachlarz kursów dla pracowników. Są to m.in. szkolenia w ramach projektu Akademia Kierowników, w których wzięło udział 85 osób z różnych regionów Polski.

Pierwsza edycja szkoleń w ramach projektu Akademia Kierowników, zaplanowanych na 2018 rok, zakończyła się w połowie maja, a już w czerwcu wystartowała ich druga odsłona. Bierze w niej udział kolejnych 13 kierowników sklepów Bricomarché.

Akademia Kierowników jest projektem sesji szkoleniowych przeznaczonych dla kierowników sklepów lub kierowników poszczególnych działów Bricomarché, które poruszają najważniejsze aspekty funkcjonowania sklepów oraz nadzorowania pracy zespołu.

Program Akademia Kierowników funkcjonuje od września 2016 roku. – Mam nadzieję, że dzięki kolejnym edycjom programu nasze sklepy będą efektywniej zarządzane - mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce.

Głównym celem Akademii Kierowników jest przekazanie praktycznych umiejętności skutecznego zarządzania personelem. Wśród najważniejszych zagadnień sesji szkoleniowych należy wymienić: skuteczne zarządzanie zespołem, planowanie i organizację pracy, misję i strategię przedsiębiorstwa, sztukę komunikacji z klientem, komunikację wewnętrzną, zarządzanie gamą i produktami pod markami własnymi, merchandising, profesjonalną obsługę klienta, efektywne zarządzanie zapasem, a także zarządzanie handlowe.

Dotychczas odbyło się 7 edycji szkoleń dla kierowników, w których wzięło udział 85 osób z różnych rejonów Polski. Jedna z nich miała miejsce w tym roku, a od czerwca do września realizowana jest kolejna odsłona Akademii Kierowników. Kolejne dwie edycje zostały zaplanowane na drugą połowę bieżącego roku.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy blisko 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7997

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.