Grupa Redan ze spadkiem przychodów
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2018 r. wyniosła ok. 35 mln co oznacza spadek o 5 proc. w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 74 mln zł i była niższa o ok. 3 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2018 wyniosła 141,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 1 proc. w odniesieniu do lutego 2017.
W segmencie dyskontowym (spółka TXM Textilmarket, należąca do grupy) poziom sprzedaży towarów w lutym 2018 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 3 proc. w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 45 mln zł i była niższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przeczytaj także:
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 3 proc. w stosunku do lutego 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,3 mln zł i była na zbliżonym poziomie jak w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 397 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,5 tys. m2, która była o 4 proc. wyższa niż na koniec lutego 2017.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2018 r. wyniosła ok. 14 mln zł i była niższa o 7 proc. niż w lutym poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 29 mln zł i była 5 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2018 wyniosły 2,6 mln zł co oznacza wzrost o 4 proc. w stosunku do lutego 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 5,6 mln zł i była 3 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7 proc. niższym niż w tym samym momencie 2017 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł