Grupa VRG chce w tym roku osiągnąć 1 mld zł przychodów

Autor: PAP Biznes 20 marca 2019 11:10

Grupa VRG chce w tym roku osiągnąć 1 mld zł przychodów Fot. materiały prasowe

Grupa VRG chce w 2019 roku osiągnąć ponad 1 mld zł przychodów, przy wzroście powierzchni handlowej o około 8 proc. rdr netto. Łączne nakłady finansowe przeznaczone na rozwój mają wynieść około 25 mln zł - podała spółka w raporcie rocznym.

"W roku 2019 VRG będzie kontynuować strategię wzrostu organicznego. Celami na rok 2019 są: kontynuacja dwucyfrowego wzrostu przychodów grupy kapitałowej, wzrost marży brutto o 1 p.p. rdr dzięki pierwszym synergiom marżowym oraz osiągnięcie wyższych dynamik wzrostu zysku niż sprzedaży" - napisano w raporcie.

Prezes VRG Grzegorz Pilch napisał w liście do akcjonariuszy, że grupa chce osiągnąć w tym roku ponad 1 mld zł przychodów, przy wzroście powierzchni handlowej o około 8 proc. rdr netto.

"Powierzchnia handlowa połączonej grupy kapitałowej powinna na koniec 2019 roku wynieść 55,7 tys. m kw. W części fashion powierzchnia salonów stacjonarnych wzrośnie o około 6 proc. rdr, a w części jubilerskiej o około 15 proc." - napisał prezes Pilch.

Do końca roku sieć stacjonarna grupy może mieć blisko 607 salonów. Planowane jest uruchomienie 39 nowych salonów własnych i franczyzowych netto o łącznej powierzchni około 4,1 tys. m kw. Rozwój sieci detalicznej zakłada zwiększenie sieci sprzedaży W.Kruk o około 1,4 tys. m kw., a sieci segmentu odzieżowego o 2,7 tys. m kw.

Łączne nakłady finansowe przeznaczone na rozwój sieci detalicznej, w tym rewitalizacje najważniejszych lokali handlowych, dalsze udoskonalanie systemów IT, sprzedaży online oraz pozostałe inwestycje wynieść mają około 25 mln zł.

Przeczytaj także:

VRG spodziewa się w 2019 roku kontynuacji wysokich dwucyfrowych dynamik wzrostu sprzedaży internetowej. Zakłada, że udział internetu w sprzedaży grupy zbliży się do 14 proc. W 2018 r. wyniósł on 12 proc.

"Priorytetem na rok bieżący będzie również efektywna integracja połączonych spółek w ramach segmentu odzieżowego. Mamy zamiar wypełnić nasze zobowiązania wobec akcjonariuszy złożone przed fuzją i osiągnąć wyznaczone cele w postaci synergii zarówno w obszarze przychodowym jak i kosztowym. Spełnienie tych założeń pozwoli na wzrost marży na poziomie grupy kapitałowej o 1 punkt procentowy i przyczyni się do dalszej poprawy efektywności grupy" - napisał prezes VRG.

Jak poinformował, zarząd będzie kontynuował działania związane ze strategicznym celem jakim jest budowa Domu Marek (tzw. House of Brands) poprzez działania akwizycyjne i konsolidacyjne na rynku polskim i bliskich rynkach zagranicznych zarówno w części jubilerskiej, jak i odzieżowej.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,47

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7360
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.