H&M notuje duży wzrost przychodów

Autor: dlahandlu.pl, za Reuters 19 września 2018 09:46

H&M notuje duży wzrost przychodów

Grupa Hennes & Mauritz AB, właściciel sieci H&M, odnotowała w trzecim kwartale wzrost przychodów powyżej prognoz analityków. Sieć zyskała na tym, że oferowała rabaty na stare kolekcje, chcąc wyczyścić magazyny. Szwedzkiej spółce pomogła także słaba korona – informuje agencja Reuters.

Po informacji o wzroście przychodów akcje spółki zanotowały największy od 17 lat wzrost kursu, o 18 proc., dzięki czemu wartość rynkowa detalisty zwiększyła się jednego dnia o 32 miliardy koron (4 miliardy dolarów).

Wiadomość jest „światełkiem w tunelu” dla detalisty, który od pewnego czasu walczy o to, by zredukowała ogromne zapasy magazynowe niesprzedanej odzieży.

- Wydaje się, że H&M zbliżyła się do stabilizacji sprzedaży w sklepach porównywalnych - napisał Charles Allen, analityk z Bloomberg Intelligence. Jego zdaniem, jeśli spółce uda się zredukować zapasy, inwestorzy „wybaczą” jej niskie marże.

Sprzedaż grupy H&M w trzecim kwartale tego roku wzrosła o 9 proc. w porównaniu do analogicznego kwartału roku poprzedniego i wyniosła 64 800 mln SEK.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.