H&M: Rok 2018 przejściowy, przyspieszamy transformację

Property News 27 marca 2018 17:24

H&M zamknął rok wielkim dołkiem. Modowy potentat do którego należy 4,7 tys. salonów na całym świecie wypracował w kwartale zakończonym w lutym 1,26 mld SEK zysku - o 61 proc. mniej niż rok wcześniej. - Rok 2018 jest rokiem przejściowym dla grupy - uprzedza Karl-Johan Persson, CEO H&M.

Spadająca sprzedaż w grupie nie jest zjawiskiem jednego kwartału. W poprzednich miesiącach H&M również radził sobie gorzej niż przed rokiem.

- Początek roku był trudny. Rok 2018 jest rokiem przejściowym dla grupy H&M, ponieważ przyspieszamy naszą transformację, abyśmy mogli wykorzystać możliwości wygenerowane przez gwałtowną digitalizację - tak Karl-Johan Persson, CEO H&M komentuje wyniki.

Przeczytaj także:

Jak podaje, słaba sprzedaż w czwartym kwartale, była częściowo spowodowana brakiem równowagi w asortymencie dla marki H&M, co owocuje potrzebą znacznej wyprzedaży w pierwszym kwartale. - Wysoki poziom wyprzedaży w połączeniu z niezwykle mroźną zimą wpłynął negatywnie na sprzedaż odzieży wiosennej - dodaje.

- Wiele z naszych bieżących inicjatyw daje satysfakcjonujące wyniki, mimo że nie zostały jeszcze wdrożone na wystarczająco dużą skalę, aby mieć decydujący wpływ na ogólne wyniki - podkreśla Karl-Johan Persson.

Przeczytaj także:

Firma przedstawiła nową strategię, która koncentruje się na sprzedaży internetowej, a jej pierwszym elementem jest otworzenie e-sklepu na chińskiej platformie Tmall. Koncern zamierza też skupić się na rynkach o dużym potencjale i wprowadzać nowe marki. Według CEO w ciągu roku sprzedaż online wzrośnie o ponad 25 procent w ciągu roku, a grupa H&M osiągnie nieco lepszy wynik na cały rok 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,91

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.