H&M wprowadza sklep on-line z używaną odzieżą

Property News 18 października 2019 13:29

H&M wprowadza sklep on-line z używaną odzieżą fot. materiały prasowe

Idea zero waste w centrach handlowych? Brzmi jak oksymoron, ale w tym kierunku zmierza handel. Szwedzki gigant wchodzi w rynek second hand i testuje sprzedaż używanej odzieży w formule online. Na razie w Szwecji, ale sieciówka ma plany na więcej.

H&M Group ogłosił niedawno, że będzie inwestować w Sellpy, a w zasadzie kontynuować współpracę, bo Grupa rozpoczęła inwestycje w 2015 roku. Dzięki niedawnym zakupom za 4.5 mln euro H&M Group przekształciła się z mniejszościowego akcjonariusza w większościowego właściciela z około 70-procentowym udziałem w Sellpy.

Czym jest Sellpy? To szwedzki startup, który umożliwia sprzedaż używanych ubrań.

– Ciągle inwestujemy w Sellpy, ponieważ mocno wierzymy w spółkę i jej założycieli. Sellpy ma unikalny model biznesowy, który doskonale wpisuje się w wizję H&M Group, dotyczącą idei gospodarki zamkniętego obiegu – mówi Nanna Andersen, szef CO: LAB – ramienia inwestycyjnego H&M Group.

Second-hand jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych w branży modowej. Daje zrównoważoną, nowoczesną i spersonalizowaną ofertę dla klientów. To okazja biznesowa i być może przyszłość handlu, z czego H&M doskonale zdaje sobie sprawę. Dlatego chce uczestniczyć w procesie, który pomaga klientom dawać starym ubraniom nowe życie poprzez np. przeróbki, naprawy.

Prezes startupu Sellpy, Michael Arnör, uważa, że trend kupowania używanych ubrań, ich renowacji i przeróbek, będzie się rozwijał, gdyż jest zgodny z ekologią, ideą zero waste i nowym, odpowiedzialnym myśleniem o zakupach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,77

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.