Handlowcy Philips Polska będą korzystać z aplikacji Comarch

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2017 09:39

Comarch podpisał umowę z firmą Philips Polska na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force.

System Comarch SFA Mobile Sales Force będzie wspierać pracę działu sprzedaży firmy Philips Polska w zakresie kontaktów z klientami, raportowania wizyt oraz działań okołosprzedażowych.
Kluczowa będzie przede wszystkim obsługa kluczowego kanału sprzedaży jakimi są sieci handlowe. Weryfikacja standardów, obecności i dostępności produktów to tylko niektóre z elementów raportowanych podczas pracy przedstawiciela handlowego w tym kanale – mówi Paweł Wawrzuta, Business Solution Manager w Comarch.
Rozwiązanie Comarch SFA Mobile Sales Force pozwoli na proste i efektywne zarządzanie dostępnością naszych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży. Niebagatelne znaczenie ma również łatwość z jaką nasi pracownicy będą zarządzać swoim czasem optymalizując w ten sposób trasy i liczbę dialogów, które odbędą z naszymi partnerami na rynku. Przełoży się to bezpośrednio na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców końcowych i dostosowanie naszej oferty – mówi Łukasz Mieteń, Menedżer IT w Philips Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane