HubStyle będzie otwierać franczyzowe sklepy stacjonarne

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2018 12:07

HubStyle będzie otwierać franczyzowe sklepy stacjonarne Fot. materiały prasowe

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, zapowiada rozwój sieci franczyzowej współpracującej z kanałem e-commerce. Spółka pilotażowo uruchomiła pierwszy sklep we Wrocławiu, a do końca przyszłego roku planuje uruchomić 20 placówek. Sieć stacjonarna stanowić będzie dodatkowy kanał dystrybucji.

Notowana na GPW Grupa jest właścicielem marki kobiecej odzieży Sugarfree oraz ubrań sportowych dla kobiet Cardio Bunny. Do tej pory marki Sugarfree i Cardio Bunny były dostępne przede wszystkim w sklepie internetowym. Spółka prowadziła również dwa showroomy – w Warszawie i Poznaniu oraz współpracowała z OTCF, właścicielem marki 4F, w zakresie dystrybucji marki Cardio Bunny w sklepach 4Faces.

– Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy naszej działalności, możliwy m.in. dzięki pozyskaniu nowego inwestora, który wspiera nas finansowo i posiada bogaty know-how w zakresie zarządzania modelem franczyzowym. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć produkty. Nasze doświadczenia w obszarze tradycyjnych placówek pokazały, że jest to równie rentowna działalność co e-commerce, a lokal pozytywnie wpływa na liczbę i wartość zamówień w danym regionie. Chcemy być bliżej naszych klientek, dlatego placówki stacjonarne nie tylko będą prowadziły tradycyjny handel, ale będą też wsparciem dla realizacji zamówień e-commerce – powiedział Wojciech Czernecki, CEO HubStyle.

Strategia rozwoju w obszarze sklepów stacjonarnych opiera się na placówkach franczyzowych. Do końca 2019 r. HubStyle planuje uruchomić 20 punktów Sugarfree & Cardio Bunny. Rozwój sieci stacjonarnej współpracującej z kanałem e-commerce ma na celu również wzmocnienie wizerunku marki oraz dotarcie do nowych klientów.

– Sklepy stacjonarne to kierunek, w którym chcemy się w najbliższym czasie intensywnie rozwijać. Dzięki wyższej sprzedaży w pierwszej cenie oraz mniejszej ilości zwrotów, generujących wysokie koszty logistyki, w kanale retail możemy osiągać wysokie marże. Zdecydowaliśmy się na rozwój formatu franczyzowego, ze względu na dynamiczne tempo rozwoju sieci oraz optymalny poziom niezbędnego zaangażowania finansowego – dodaje Wiktor Dymecki, CFO HubStyle.

22 października 2018 r. został otwarty pierwszy sklep Sugarfree w formacie franczyzowym. Docelowo rozwijany koncept będzie dotyczył zarówno marki Sugarfree, jak i Cardio Bunny. Celem Spółki jest otwieranie placówek franczyzowych w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. – Model franczyzy opieramy na strategii win-win pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Naszym celem jest dobra i dochodowa współpraca dla obu stron, ponieważ sukces naszych partnerów będzie oznaczać również nasz sukces – wyjaśnia Wojciech Czernecki.

W 2018 r. HubStyle pozyskał środki finansowe w wysokości około 7 mln zł. Pochodziły one z dwóch emisji akcji oraz sprzedaży spółki Sales Intelligence. Ostatnią emisję, o wartości 3 mln zł i cenie emisyjnej 0,50 zł, spółka zakończyła 26 października 2018 r., dzięki czemu ma zapewnione finansowanie na rozwój działalności. W tym roku Grupa spłaciła wszystkie wyemitowane obligacje (o wartości prawie 900 tys. zł) i aktualnie nie posiada żadnych obligacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    4,30

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.