IKEA Food zadba o dobrostan kurczaków
IKEA Food Services AB wprowadza „Better Chicken Programme”, który dotyczy zrównoważonej hodowli brojlerów w łańcuchu dostaw żywności IKEA. Na program składają się wytyczne, obejmujące dobrostan zwierząt, zdrowie publiczne oraz wpływ na środowisko naturalne na poziomie gospodarstw rolnych.
Celem IKEA Food jest zagwarantowanie, że hodowla brojlerów jest zgodna z kryteriami sprzyjającymi ich dobrostanowi, które obejmują m. in. zapewnienie odpowiedniej przestrzeni (maksymalna gęstość hodowlana 30 kg/m²), właściwe oświetlenie, urozmaicenie warunków bytowania czy stosowanie odmian o lepszych wynikach wskaźników zdrowotnych. Program „Better Chicken” ma również na celu zapewnienie odpowiedzialnego stosowania antybiotyków oraz minimalizację kluczowych, negatywnych skutków środowiskowych, takich jak np. wylesianie i zanieczyszczenia, których źródłem są nawozy zwierzęce. Część wymogów zostanie spełniona do końca 2020 roku, a zgodność ze wszystkimi kryteriami zostanie osiągnięta najpóźniej do 2025 roku.
- „Better Chicken” jest pierwszym ze standardów Better Programmes, które obejmują wszystkie główne gatunki zwierząt w naszym łańcuchu dostaw żywności. Praca nad nimi odbywała się na poziomie globalnym przez ostatnie dwa lata, przy udziale organizacji pozarządowych oraz dostawców. Pełne wdrożenie programów obejmujących wszystkie gatunki zwierząt zakończy się do 2025 roku - podała spółka.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Milka startuje z loterią konsumencką
-
Kaufland rusza z promocją: 10 jaj za złotówkę
- 14:54 Lidl zwiększy obecność w Danii
- 14:48 Polska pod względem warunków dla nowego biznesu gorsza od Białorusi
- 14:41 Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta
- 14:41 Microsoft wesprze rozwój kolektomatów
- 14:32 Kaufland wchodzi na rynek drogeryjny. Ruszył pierwszy sklep K Beauty
- 14:28 Milka startuje z loterią konsumencką
- 14:27 Influencerzy rozszerzają zasięg Lidla
- 13:31 10 jaj w cenie jednego - Kaufland kusi klientów przed weekendem
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 W ubiegłym roku Polacy wydali na walentynki 1,5 mld zł
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.