IKEA Retail: Szukamy ludzi, a nie CV

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2018 14:27

IKEA Retail: Szukamy ludzi, a nie CV Fot. Shutterstock.com

– Z pewnością jednym z kluczowych atutów pracy w handlu i sprzedaży jest dynamika tego sektora. Rozwój naszego segmentu branży koncentruje się na wprowadzaniu nowych rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej. Zmiany rynku powodują konieczność ciągłego rozwoju kompetencji sprzedawców, tak aby mogli proponować klientom jak najbardziej spersonalizowaną ofertę rozwiązań i usług – tłumaczy Rafał Budziński, Talent Manager, IKEA Retail.

– Wychodzimy z założenia, że szukamy ludzi, a nie CV. Umożliwiamy więc pracownikom rozwój w wielu specjalizacjach. W przypadku IKEA Retail mamy wiele stanowisk samodzielnych, jak i menedżerskich – w każdym sklepie funkcjonuje około 70 różnych stanowisk. Są one rozwijane w 13 głównych działach m.in. Sprzedaży, Logistyce, dziale Kas, Komunikacji i Projektowania Wnętrz, czy contact center Domolinia – wyjaśnia Rafał Budziński.

–  Dzięki naszej kampanii wizerunkowej #TyJesteśZmianą pokazaliśmy, że poszukujemy osób, które chcą mieć wpływ na siebie i otaczającą ich rzeczywistość. Oprócz aktywności w serwisach rekrutacyjnych, wszystkim kandydatom proponujemy możliwość spotkania się z naszymi rekruterami w otwartym w ubiegłym roku Twoim Studiu Pracy w Warszawie, gdzie mogą dowiedzieć się jak najwięcej o IKEA i możliwościach pracy w naszej firmie – mówi przedstawiciel IKEA Retail.

Skąd to podejście? – Plusem pracy w handlu i sprzedaży jest ciągła interakcja z innymi ludźmi i możliwość spełniania ich marzeń dzięki dopasowanej ofercie. W naszym przypadku jest to okazja zapewnienia lepszych warunków życia, stworzenia wymarzonego domu, zarówno dla klientów, jak i naszych pracowników. Dlatego u kandydatów do pracy w sklepach szukamy proaktywnej postawy, ciekawości innych ludzi, a co za tym idzie – chęci poznawania potrzeb klientów. Ważne jest także nastawienie na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy o ofercie i trendach na rynku. Przede wszystkim jednak – pierwszym i najważniejszym filtrem jest dla nas spójność reprezentowanych wartości z wartościami IKEA – dodaje Rafał Budziński.

Wypowiedzi Rafała Budzińskiego pochodzą z raportu kwartalnego Pracuj.pl, który szerzej przedstawiamy TUTAJ

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.