Ikea rozważa światową ekspansję konceptu z Blue City

PropertyDesign.pl 2 listopada 2018 12:58

Ikea rozważa światową ekspansję konceptu z Blue City IKEA w Blue City, fot. mat. prasowe

Obecnie mnóstwo pop-upów IKEA pojawia się na świecie – w Madrycie, w Londynie. Tamte koncepty z czasem zamieniają się w małe sklepiki - zostają na dłużej. Jednak są to miejsca bardzo specjalistyczne, czyli albo mówią o kuchniach, albo o sypialniach. Sklep prezentujący cały asortyment IKEA o ok. 5 tys. mkw. jeszcze nie powstał. IKEA mocno myśli o rozwoju tego konceptu – mówi w rozmowie z propertydesign.pl Agnieszka Gawędzka, Project Manager IKEA w Blue City.

Jak tłumaczy, na decyzję potrzeba czasu. – To, że dziś otworzyliśmy IKEA w centrum handlowym to nie jest koniec projektu. Chcemy jeszcze porozmawiać z klientem, przetestować nowe rozwiązania, zrobić podsumowanie – mówi.

Tłumaczy, że z racji mniejszej powierzchni sklepu musiano dokonać pewnej selekcji asortymentu. - Nie jesteśmy w stanie pokazać wszystkiego. Skupialiśmy się na głównych aktywnościach, takich jak kuchnia, salon i sypialnia. Po rozmowach z klientami wybraliśmy te produkty, których szukają najczęściej. Jest tutaj bardzo dużo produktów związanych z gotowaniem, mnóstwo tekstyliów, wiele dekoracji. Ludzie do centrum handlowego przychodzą po drobne rzeczy, prezenty – chcemy odpowiedzieć na tę potrzebę – mówi Agnieszka Gawędzka.

Całość na propertydesign.pl

Przypomnijmy, IKEA w nowoczesnym koncepcie ruszyła w Blue City 23 października. IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowy format. Podobnie jak dotychczasowe sklepy IKEA składa się z dwóch poziomów (poziom 0 oraz +1 centrum handlowego Blue City), ale klienci mogą skorzystać aż z pięciu wejść. Nowością jest także brak znanej ścieżki zwiedzania - osoby odwiedzające sklep same decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Cały obszar podzielony został na przestrzenie w oparciu o aktywności, jakie wykonujemy w domu. Wszystko po to, aby ułatwić klientom wybór produktów, których potrzebują.

Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu dostępna jest część produktów z  asortymentu IKEA. Oferta zmieniać się będzie regularnie i dopasowana zostanie zarówno do sezonu, jak i opinii konsumentów. Niezależnie od tego, klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą produktów IKEA. Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu, które nie tylko będą źródłem inspiracji i pomysłów, ale także ułatwią dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.