IKEA: Szukamy nowych form współpracy z twórcami internetowymi

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2018 11:06

IKEA: Szukamy nowych form współpracy z twórcami internetowymi Fot. materiały prasowe

IKEA Polska postanowiła przedłużyć o kolejny rok współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu. Agencja już trzeci rok z rzędu będzie odpowiadać za projekty marki z polskimi twórcami internetowymi. W sezonie 2018/2019 Hash.fm zapowiedział kontynuację realizacji autorskiego programu influencer marketingu stoworzonego specjalnie dla IKEA.

Za pośrednictwem kanałów influencerów IKEA chce nie tylko zwiększać efektywność swojej komunikacji, ale przede wszystkim uwiarygadniać przekaz, wskazywać konkretne rozwiązania oraz inspirować jak największą liczbę konsumentów już od pierwszego etapu podejmowania decyzji zakupowych.

Influencerzy dobrani przez Hash.fm wspierają działania budujące wizerunek marki, tworząc inspiracyjne i edukacyjne treści dla konsumentów o trendach w wyposażaniu wnętrz. Hash.fm, pierwsza agencja influencerska w Polsce, przy realizacji działań dla IKEA sięgała zarówno po popularnych twórców polskiego internetu, np. Grupę Filmową Darwin, Martina Stankiewicza, Krzysztofa Gonciarza czy Jadłonomię, jak i tych nieco mniejszych, wyróżniających się bardzo zaangażowaną społecznością. 

Hash.fm z IKEA stworzyli program influencerski, w ramach którego powstaje cały szereg regularnych publikacji eksperckich i produktowych kierowanych do osób na co dzień poszukujących praktycznej, rozbudowanej i eksperckiej wiedzy z zakresu rozwiązań wnętrzarskich. Do tych działań została zaangażowana m.in. Dorota Szelągowska, której wpisy na blogu były m.in. rozszerzeniem metamorfoz z programu „Domowe Rewolucje”. Porady dotyczące urządzania domu prowadzone przez ekspertów goszczonych przez gospodarza cyklu – Szymona Majewskiego – cieszyły się dużym zaangażowaniem. Był to pierwszy w Polsce program edukacyjny na temat urządzania wnętrz emitowany na żywo (na profilu IKEA w serwisie Facebook). Rolą Hash.fm był odpowiedni dobór prowadzącego oraz gości, a także udział w tworzeniu koncepcji na ich obecność i opieka nad ich kanałami w mediach społecznościowych.

Współpraca z GF Darwin skutkowała powstaniem krótkometrażowych filmów wideo osadzonych w świecie, który powstał specjalnie dla IKEA - „Potwory z szafy” oraz „Potwory spod kanapy”. Kontynuację filmów GF Darwin można było obejrzeć na kanale IKEA w formie wypoczynkowej sesji, polegającej na wywołaniu u odbiorcy przyjemnego uczucia mrowienia. 

– Zdajemy sobie sprawę z rosnącej pozycji influencerów w kreowaniu potrzeb konsumenckich – komentuje Bartosz Binczewski, Digital Marketing Manger IKEA Polska. – Od dwóch lat razem z Hash.fm stale eksperymentujemy i szukamy nowych form współpracy z twórcami internetowymi. Oprócz budowania wiarygodnego przekazu marki, influencerzy pomagają nam dotrzeć do różnych grup docelowych na wielu etapach ścieżki zakupowej. Od zwrócenia uwagi na zmiany w domu, przez inspirowanie sprytnymi rozwiązaniami wyposażenia wnętrz po pokazanie dlaczego i jak w zmianie może pomóc IKEA.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.