IKEA testuje nowy koncept sklepu

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 22 lipca 2019 10:36

Ikea przeprojektowała układ swojego sklepu w holenderskim Groningen, w którym prezentuje przedmioty według ich ceny. Koncepcji przyświeca konkretny cel: sprzedaż rozwiązań pakietowych, a nie pojedynczych mebli.

Standardowy sklep Ikea jest zaprojektowany według tych samych zasad: meble na piętrze, akcesoria na dole. Holenderski sklep testowy radykalnie przeprojektował podróż klienta: koncentruje się na konkretnych pokojach (na przykład salonie), a następnie pokazuje, jak mogą wyglądać w całości. W ten sposób szwedzka sieć ma nadzieję zainspirować swoich klientów ... i sprzedać wyposażenie pokoi w pakiecie. Test jest szczegółowo monitorowany.

Nowy design sklepu powstał na podstawie uwag personelu oraz klientów, a prezentowane pokoje są zaprojektowane zgodnie z ich pomysłami i standardem życia. Pod uwagę wzięto także inne czynniki, w tym dochód przeciętnego klienta. - Groningen ma najniższy średni dochód w Holandii. Wzięliśmy to pod uwagę przy prezentacji naszych produktów. Na przykład pokazujemy kuchnie od najtańszej do najdroższej. To pozwala klientom znaleźć rozwiązanie adekwatne do ich budżetu - powiedział Stefan Kroes, kierownik sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    4,70

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 826

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 436466

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.