Intensywna ekspansja Media Expert. Sieć wchodzi do większych miast

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2018 09:48

Intensywna ekspansja Media Expert. Sieć wchodzi do większych miast Fot. materiały prasowe

Sieć elektromarketów Media Expert w tym roku powiększyła się o 27 nowych placówek. Wśród nich 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie, Krakowie. Sieć, do tej pory kojarzona z mniejszymi miejscowościami, planuje dalszą ekspansję, jeszcze w tym roku otworzy kolejne 12 sklepów, w tym 2 w Warszawie, a także w Łomży, Siedlcach, czy Rybniku. Spółka rozpoczyna także inwestycję w budowę centralnego magazynu.

Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. m kw., na którą składa się 15,5 tys. m kw. nowych i 34,5 tys. m kw. wyremontowanych elektromarketów. Łącznie w sieci znajduje się obecnie 459 sklepów.

- Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Rzeczywiście - wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, aż 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W Stolicy otwarto trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności Galerii Północnej.

- Nasza obecność w dużych miastach to naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju. Dysponujemy dziś unikalnym know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno duże, jak i mniejsze miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom kilkuset polskich miast i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów, które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji - dodaje Mystkowski.

Przeczytaj także:

Spółka planuje także konsolidować powierzchnie magazynowe. Jak wyjaśnił nam Michał Mystkowski, w czerwcu tego roku Media Expert uruchomiło inwestycję w centrum dystrybucyjnym pod Łodzią, które zapewnić ma skuteczną dystrybucję zamówień internetowych oraz logistykę produktów do sieci elektromarketów.

- Media Expert w Central European Logistics Hub zajmie 72 tys. m2 powierzchni magazynowej oraz 1300 m kw. z przeznaczeniem na cele biurowe. Poprzez program konsolidacji mniejszych powierzchni magazynowych w jeden centralny magazyn zwiększymy nasze możliwości sprzedażowe i zoptymalizujemy, oczekiwane przez klientów, procesy dystrybucji - tłumaczy rzecznik.

Media Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Przeczytaj także:

Media Expert remontuje sklepy i otwiera nowe placówki

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kiko 2018-11-17 22:38:04

    No i super. Niech otwieraja wiecej w wawce!

  • carkol 2018-11-16 13:58:36

    nie ukrywam ze jestem z nich trochę dumny. Jak się okazuje Polak tez potrafi.

  • tobi 2018-11-07 20:39:47

    super! bardzo lubię tę sieć :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.