Intersport Polska ze wzrostem sprzedaży LfL pomimo mniejszej powierzchni handlowej

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2018 12:18

Intersport Polska S.A. w I kwartale 2018 roku osiągnęła rok do roku wzrost sprzedaży o 7,8 proc. w ujęciu LfL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Przy czym, sieć Intersport Polska w I kwartale br. prowadziła sprzedaż w 30 sklepach, a powierzchnia handlowa spółki była mniejsza o 9 proc. rdr.

Łączne przychody netto ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wyniosły 48 468 tys. zł, czyli o 0,3 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu 2017 roku (było: 48.331 tys. zł).

W tym okresie największe wzrosty sprzedaży odnotowano w grupach towarowych: turystyka, narciarstwo (tekstylia i sprzęt) oraz team sport (piłka nożna) - poinformowała spółka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane