Intersport w I półroczu zwiększył łączną sprzedaż o ponad 23 proc.

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2019 10:46

W II kwartale 2019/2020 roku, czyli w okresie od 1 lipca do 30 września br. spółka Intersport osiągnęła łączne przychody netto w wysokości 56,2 mln zł, co oznacza wzrost o 36,6 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Główną przyczyna wzrostu było zwiększenie się sprzedaży hurtowej poza sklepami.

Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 55,2 proc. i stanowiła 5,6 proc. udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

W II kwartale 2019/2020 roku obroty netto w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) wyniosły 38,8 mln zł i były niższe o 1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, running oraz torby i plecaki miejskie, zaś największe spadki w kategorii: piłka nożna - ze względu brak dużych eventów piłkarskich w tym roku.



Narastająco w I połowie roku obrotowego 2019/2020 (w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2019 r.) Intersport osiągnął przychody netto ze sprzedaży w wysokości 105,5 mln zł, czyli o 23,2 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów Intersport.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.