Intersport zanotował wzrost sprzedaży LfL

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2018 14:52

Intersport Polska SA w trzecim kwartale 2018 roku odnotował wzrost sprzedaży rok do roku o 1,8 proc., w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 85 proc.

Łączne przychody netto ze sprzedaży w trzecim kwartale 2018 roku wyniosły 42,2 mln zł, czyli o 2,6 proc. mniej niż w trzecim kwartale 2017 roku. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży wg stanu na dzień 30.09.2018 r. była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.

- Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: buty sportowe, running, rowery, zaś spadek sprzedaży odnotowano w kategorii turystyka, ze względu na utrzymujące się wysokie temperatury niesprzyjające sprzedaży kurtek – informuje spółka.

Narastająco od stycznia do września 2018 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 132,8 mln zł, co oznacza wzrost o 0,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów odnotowano wzrost obrotów o 4,7 proc. rok do roku, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 57 proc. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,00

  • Min

    1,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.