Jaki jest homo consumens 2019?

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2019 13:16

Jaki jest homo consumens 2019? Fot. Shutterstock

Fast shopperzy kupują szybko, niejako przy okazji. Inni konsumenci szukają dobrych cen, za które są gotowi poczekać na produkt. Slow-shopper lubi dobrą jakość i zwraca uwagę na pochodzenie produktu. Smart shopper to zdecydowanie ktoś, kto jednocześnie szuka okazji cenowych jak i produktów dobrej jakości Jaki jest homo consumens 2019?

- Zastosowanie odpowiedniej komunikacji do niego jest chyba najtrudniejsze, bo jego zachowania zakupowe zmieniają się w zależności od tego, czego szuka i w jakim czasie. Może więc do niego trafić zarówno merytoryczny dialog prowadzony w ograniczonej grupie w social mediach, jak również codzienny newsletter z aktualnymi ofertami – radzi Magdalena Felczak.   

To tylko kilka typów klientów, z których oczekiwaniami muszą zmierzyć się marki. Wszyscy jednak, niezależnie od tego, jak, gdzie i co kupują mają cechę wspólną – wrażliwość  na uczciwość marki wobec nich. Każdy konsument oczekuje, że otrzyma dokładnie to, co zamówił.

- Jego doświadczenie z danym produktem powinno być dokładnie takie, jak to zostało obiecane lub lepsze. W obliczu licznych promocji, wyjątkowych okazji konsumenci są wyczuleni na próby oszustwa ze strony marek, a od kilku lat posiadają świetne możliwości wyrażenia publicznie swojego niezadowolenia za pośrednictwem social mediów. Jeśli klient będzie zadowolony i otrzyma jakość, jaka została mu obiecana, marka wzbudzi w nim pozytywne emocje, co spowoduje, że chętnie opowie o niej znajomym, zostanie jej nieformalnym ambasadorem, a to już wielki sukces – podsumowuje ekspertka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.